וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לניצול נשים וסחר בסמים: שלושה ישראלים נעצרו בקולומביה

דנה ירקצי ורויטרס

31.7.2018 / 12:04

הישראלים נעצרו במהלך סוף השבוע בעיר התיירות קרטחנה בחשד למעורבות בניצול מיני של נשים וכן בסחר בסמים. מעצרם התבצע כחלק ממבצע מעצרים רחב של משטרת קולומביה בו נעצרו 18 בני אדם הנאשמים בניצול מיני של יותר מ-250 נשים ואף קטינות

שוטר קולומביאני. רויטרס
18 בני אדם נעצרו בגל המעצרים בקולומביה/רויטרס

שלושה ישראלים נעצרו בסוף השבוע בקרטחנה שבקולומביה בחשד למעורבות בניצול מיני של נשים ובסחר בסמים - כך נמסר היום (שלישי) ממשרד החוץ. זאת כחלק ממאמציו של נשיא המדינה איוואן דוקה למגר סחר בנשים בעיר התיירותית. באותו הזמן נעצרו 18 בני אדם הנאשמים בניצול מיני של יותר מ-250 נשים.

במהלך גל המעצרים נעצרו בין היתר אזרחים זרים, בעלי בתי מלון, אנשי משטרה, מפקד בחיל הים שאילץ קורבנות לקעקע את שמו על גופן וכן אישה קולומביאנית, שככל הנראה הובילה את מעגל ההתעללות, הידועה בתור "מאדם". מבצע המעצרים שארך שלושה ימים והסתיים ביום ראשון חשף גם מקרי התעללות מינית בילדים.

עוד בוואלה! NEWS:
אסד השתלט על הגבול עם ישראל - ונערך לקרב הגדול על עתידו
דיווח: המחבל ממנצ'סטר חולץ על ידי הצי הבריטי מלוב ב-2014
טראמפ: "אפגש עם רוחאני בכל זמן שירצה - ללא תנאים מוקדמים"

נשיא קולומביה בהצעה לנשיאות מועמד השמרנים איבן דוקה ה-17 ביוני 2018. רויטרס
הבטיח להיאבק בסחר בנשים. הנשיא דוקה/רויטרס

הנשיא דוקה צייץ בחשבון הטוויטר שלו כי "לא נאפשר לקרטחנה להפוך ליעד תיירות מיני". הוא הבטיח כי "נתקוף את הסוחרים בבני אדם ואת אלה המנצלים מינית את הנשים שלנו בערים וביעדים התיירותיים". התובע הראשי של קולומביה ציין כי מרבית מהקורבנות שהתגלו במהלך המבצע הגיעו במקור מוונצואלה השכנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully