וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקורבת לאבי גבאי נחשדה שזייפה מסמך - ונעצרה לחקירה

המקורבת ליו"ר מפלגת העבודה, נעצרה לחקירה בחשד שהציגה אישור בחתימת מנכ"ל משרד הביטחון שהקנה לה אישור כניסה עם פלאפון לשיעור נהיגה מונעת. מנהלי הקורס שחשדו כי מדובר בזיוף, הגישו תלונה במשטרה והמקורבת נעצרה לחקירה - ושוחררה

ראיון של אבי גבאי לוואלה טוק 21 בדצמבר 2017. סטילס : ראובן קסטרו, עריכה : נועה לוי, מערכת וואלה! NEWS
המקורבת לגבאי נעצרה בחשד שהשתמשה במסמך מזויף/מערכת וואלה! NEWS, סטילס : ראובן קסטרו, עריכה : נועה לוי

מקורבת ליו"ר מפלגת העבודה, אבי גבאי, נעצרה אתמול (שני) לחקירה ושוחררה לאחר שנחשדה שהציגה אישור צבאי מזויף המאפשר לה להיכנס לכיתה בשיעור נהיגה מונעת עם מכשיר הטלפון הנייד שלה.

לוואלה! NEWS נודע כי המסמך הינו דף ממכתביה של משרד הביטחון ועליו לוגו של המשרד בראש הדף. בגוף המסמך נכתב: "הרינו לאשר כי... עובדת במשרד הביטחון ובשל תפקידה עליה לשאת מכשיר טלפון נייד בכל עת". המסמך חתום כביכול בחתימת ידו של מנכ"ל משרד ואף הוצמדה לו החותמת הרשמית שלו.

עוד בוואלה! NEWS:
דיווח: הביון האמריקני הבחין בסימני פיתוח טילים בצפון קוריאה| צפו
"חללים סוג ב'": שלט ההתנצלות שנתלה בבית העלמין הצבאי בעוספיה
לוחמת מג"ב נפצעה קל מבקבוק תבערה בפעילות סמוך לבית לחם

איתן ברושי אבי גבאי מפוצלת. עיבוד תמונה
גבאי סירב למחוק ציוץ וברושי איים בתביעת דיבה/עיבוד תמונה

הסיפור החל כשהיא נדרשה בימים האחרונים לעבור קורס נהיגה מונעת. במהלך השיעור היא הציגה למנהלי הקורס אישור צבאי שכביכול הועבר לה על ידי שלטונות צה"ל, בטענה כי היא נחוצה להיות זמינה בכל עת עם מכשיר הנייד שלה וכי היא יכולה להיכנס לשיעור עם הנייד. אלא שמנהלי הכיתה חשדו כי האישור מזויף.

המנהלים הגישו תלונה במשטרת תל אביב והיא הובאה לחקירה במשטרת לב תל אביב בפיקודו של נצ"מ שלומי שגיא. בתום החקירה היא שוחררה. מלשכתו של גבאי נמסר כי הנושא הובא לידיעתנו כעת והוא יתברר בהקדם.

לקריאה נוספת

גבאי מסרב להתנצל בפני ברושי - שמאיים בתביעה בסך 300 אלף שקל

לכתבה המלאה

עיתוי הפרסום: כשגבאי טרוד בפרשת ברושי

יו"ר העבודה, גבאי, טרוד בימים אלה בפרשיית התנהגותו הבלתי הולמת של ח"כ איתן ברושי, ממפלגתו, כלפי נשים. הפרשייה החלה עם עדותה של ח"כ איילת נחמיאס-ורבין כי במהלך סיור של המפלגה באזור עוטף עזה ברושי נגע בה באופן בלתי הולם, ומשדרשה את התנצלותו המיידית סירב לכך. בהמשך ברושי התנצל בפומבי וזו קיבלה את התנצלותו.

אולם, בעקבות מקרה זה הגיעו פניות נוספות בדבר התנהגות בלתי הולמת של ברושי כלפי נשים שעוררו המולה בקרב חברי מפלגתו שקראו לו להתפטר מתפקידו. אתמול פורסמה בערוץ 10 עדות של אישה שתיארה מקרה מלפני כ-15 שנה שבו הותקפה, לדבריה, על ידי ברושי.

פחות משעה וחצי אחרי פרסום העדות החדשה צייץ גבאי, ששוהה בחופשה פרטית בחו"ל, כי הוא משעה את ברושי מכל פעילות ודרש ממנו לפרוש מהכנסת. ברושי לעומת זאת, מכחיש את המקרה והבהיר כי אינו מתכוון להתפטר אלא להילחם על חפותו. הוא העמיד בפני גבאי אולטימטום להורדת הציוץ אלא שהאחרון סירב. בעקבות כך, ברושי שלח לגבאי מכתב התראה לפני תביעת דיבה וזאת בשל המילים בהן השתמש גבאי בציוצו שכללו אמירות כמו "עבריין מין".

(עדכון ראשון: 7:49)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully