וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 5 עמדה על ערימת כביסה ונפלה מחלון הקומה התשיעית אל מותה

צוות מד"א שהוזעק לבניין בו התגוררה הילדה בנתניה איתר את הילדה ללא סימני חיים ונאלץ לקבוע את מותה. כוחות משטרה שהגיעו למקום פתחו בחקירת נסיבות האירוע. "מדובר בטרגדיה נוראית", אמר פרמדיק שהוזעק למקום

צילום: יותם רונן, עריכה: שניר דבוש

צוות מד"א הוזעק הבוקר (ראשון) לבניין מגורים ברחוב איכילוב שבנתניה, לאחר שהתקבל דיווח על ילדה בת חמש שנפלה מגובה. מסיבה שטרם התבררה, הילדה נפלה ממרפסת ביתה שבקומה התשיעית וספגה פגיעה רב מערכתית. הפרמדיקים שהגיעו למקום איתרו את הילדה ללא סימני חיים ונאלצו לקבוע את מותה.

"מדובר בטרגדיה נוראית", אמר פרמדיק מד"א רפי שבע שהגיע למקום. "כשהגענו לבניין ראינו את הילדה שוכבת מחוסרת הכרה בחניה כשהיא סובלת מפציעה קשה מאוד. ביצענו בה מספר בדיקות רפואיות אבל היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה במקום". דניאל יחיאל, חובש באיחוד הצלה שהגיע אף הוא לזירת האירוע הוסיף כי "עקב אופי האירוע צוותי חוס"ן היחידה לסיוע נפשי של איחוד הצלה הוזעקו למקום כדי להעניק סיוע".

עוד בוואלה! NEWS:
דיווח פלסטיני: שני הרוגים בתקיפת צה"ל בצפון רצועת עזה
אחרי 8 חודשים: עהד תמימי שהורשעה בתקיפת חייל שוחררה מהכלא
"לא נפרדו גם במוות": תאומות שנעלמו בשריפות ביוון אותרו מחובקות

ילדה נפלה מבניין רב קומות ברחוב איכילוב שבנתניה - 29 יולי 2018. אלירן אביטל, מד"א
בניין המגורים בו התגוררה הילדה בנתניה, הבוקר/מד"א, אלירן אביטל

כוחות משטרה שהגיעו למקום פתחו בחקירת נסיבות המקרה. מבדיקה ראשונית עולה כי בשעת האירוע נכחו בדירה אמה וסבה של הילדה ואחיה בן ה-10 הלוקה באוטיזם. עוד עולה כי האירוע התרחש לאחר שהילדה טיפסה על ערימת כביסה שהונחה סמוך למרפסת שממנה נפלה. החוקרים מתקשים לתשאל את בני המשפחה בנושא לאחר שלקו בהלם. מעיריית נתניה נמסר כי המשפחה הייתה מוכרת לשירותי הרווחה בעיר.

"שמעתי רעש חזק מכיוון החלון שבו אנו תולים את הכביסה", שחזרה אחת השכנות בעודה בוכה. "חשבנו שבהתחלה שמדובר בכביסה שנפלה מאחד החלונות לאחד השכנים. רק אחר כך כששמענו את הזעקות הבנו שמתרחש כאן אסון. זאת טרגדיה שלא נדע". אליהו, שכן של המשפחה, הוסיף כי מדובר ב"משפחה טובה, וילדה מקסימה".

עוד באותו נושא

פעולות החייאה בבן שנה שטבע בדלי מים בביתו בירושלים; מצבו אנוש

לכתבה המלאה
זירת ארוע הדקירה באשקלון, פינוי הפועה 12 ביוני 2017. -, אתר רשמי
הפרמדיקים נאלצו לקבוע את מות הילדה במקום/אתר רשמי, -

האירוע בנתניה התרחש בשיאו של החופש הגדול, על רקע העלייה בהיקף מקרי תמותת ילדים ופעוטות בנסיבות שונות בבתים ומחוצה להם. אחד הגורמים המובילים הוא טביעת ילדים, ובמהלך השנה האחרונה טבעו למוות 23 ילדים ופעוטות, לעומת 15 בשנת 2017.

למרות שסיכום הנתונים כולל את קורבנות אסון השיטפון בדרום, שבו נספו תשע נערות ונער, מנתוני ארגון "בטרם" לבטיחות ילדים עולה כי עד חודש יולי השנה טבעו 13 ילדים לעומת שבעה ילדים עד יולי בשנה שעברה. מדובר בעלייה חריגה של כמעט 100% במניין הטביעות.


(עדכון ראשון: 08:22)

ילדה בת חמש נפלה מבניין רב קומות בנתניה ונהרגה. אור רביד, מערכת וואלה!
הבניין ממנו נפלה הילדה אל מותה/מערכת וואלה!, אור רביד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully