וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעולות החייאה בבן שנה שטבע בדלי מים בביתו בירושלים; מצבו אנוש

תינוק טבע בדירה בשכונת רוממה שבירושלים, ופונה לבית החולים שערי צדק. חובש מד"א סיפר כי "ראיתי את הפעוט מחוסר הכרה ומיד התחלתי להעניק לו טיפול רפואי מציל חיים. המצב שלו היה קשה מאוד והוא פונה במהירות"

צילום: מד"א, עריכה: ניב מעוז

תינוק בן שנה נפצע באורח אנוש כשטבע היום (שלישי) בדלי בבית, בדירה בשכונת רוממה שבירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א ביצעו פעולות החייאה, העניקו לו טיפול רפואי ופינו לבית החולים שערי צדק.

חובש רפואת חירום, נהג בימבולנס (אמבולנס קטן), של מד"א ישי לוי סיפר כי היה במוקד החירום של מד"א בתחנה בירושלים כשהתקבלה הקריאה, "מיד יצאתי למקום כשבמקביל החובשים במוקד הדריכו את מזמין האמבולנס בביצוע פעולות החייאה בסיסיות". החובש הוסיף כי "כשנכנסתי לדירה ראיתי את הפעוט מחוסר הכרה ומיד התחלתי להעניק לו טיפול רפואי מציל חיים. המצב שלו היה קשה מאוד והוא פונה בניידת טיפול נמרץ במהירות לבית החולים תוך כדי המשך טיפול וביצוע פעולות החייאה".

עוד בוואלה! NEWS:
כשאסד יתחיל למצמץ: המלחמה במורדים עשויה להצית את הגבול הישראלי
מזג אוויר: עומסי חום כבדים עד קיצוניים יורגשו מחר ברוב הארץ
נתניהו תומך בשר אלקין לראשות עיריית ירושלים: "פעל רבות למען בירתנו"

פעולות החייאה בתינוק- פעוט כבן שנה טבע בגיגית ברחוב זכרון יעקב בי-ם; פונה במצב אנוש לביה"ח שערי צדק. מד"א
פעולות החייאה בתינוק- פעוט כבן שנה טבע בגיגית ברחוב זכרון יעקב בי-ם; פונה במצב אנוש לביה"ח שערי צדק/מד"א

טביעות ילדים בבריכות הפכו לאחרונה למכת מדינה. מתחילת השנה טבעו למוות 23 ילדים ופעוטות, לעומת 15 בשנת 2017 . לפני שבועיים טבע פעוט בן שנה וחצי בבריכה ביתית בראשון לציון ופונה במצב קשה לבית החולים וולפסון בחולון. למרות שהרשימה כוללת את קורבנות אסון השיטפון בדרום, שבו נספו תשע נערות ונער, מנתוני ארגון "בטרם" לבטיחות ילדים עולה כי עד חודש יולי השנה טבעו 13 ילדים לעומת 7 ילדים עד יולי בשנה שעברה. מדובר בעלייה חריגה של כמעט 100% במניין הטביעות.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully