וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ביבי, אי אפשר לסמוך עליו": המתקפה של הח"כ מש"ס נגד נתניהו. צפו

26.7.2018 / 11:01

בפאנל סגור לבחורי ישיבה פתח ח"כ מיכאל מלכיאלי, מהדמויות הבולטות במפלגה, במתקפה חריפה נגד ראש הממשלה והליכוד. "את נתניהו מעניין רק ההישרדות השלטונית". ח"כ אורן חזן שהשתתף באירוע הגיב: "ש"ס תמיד נותנת לו לעשות מה שהוא רוצה"

עריכה: טל רזניק

המתקפה החריפה של הח"כ מש"ס נגד ראש הממשלה: ח"כ מיכאל מלכיאלי תקף השבוע באירוע סגור לבחורי ישיבה את ראש הממשלה בנימין נתניהו. "ביבי, אי אפשר לסמוך עליו", אמר. "את נתניהו מעניין רק ההישרדות השלטונית". מלכיאלי נכנס לכנסת בתחילת הקדנציה הנוכחית אבל הוא נחשב לאחת הדמויות הבולטות במפלגה.

השבוע הוא השתתף יחד עם ח"כ אורן חזן (ליכוד) בפאנל בצפון הארץ ובמהלכו תקף לא מעט את נתניהו ואת הליכוד. חזן שישב לצדו יצא להגנת נתניהו, אך מלכיאלי סירב לקבל את דבריו. "הוא מכתיב בשביל כל המדינה", אמר הח"כ על נתניהו. "שעשירים יהיו עשירים יותר, שעניים יהיו עניים יותר, שהרפורמים יקבלו הכרה, שעולם התורה יתגייס (לצה"ל). הוא (נתניהו, י.א.) חייב את ש"ס לידו כדי לשמור עליו".

עוד בוואלה! NEWS:
כחלון על מחאת הדרוזים נגד חוק הלאום: "היינו פזיזים, טעינו"
חנק בחבל ושכר עובד שיחפור בור לגופה: פרטים חדשים על רצח אופירה חיים
9 שיגורים זוהו לעבר ישראל; חמאס העלה רמת כוננות לדרגה עליונה

ח"כ מיכאל מלכיאלי מש"ס. שלומי כהן, מערכת וואלה! NEWS
מתקפה נגד נתניהו. ח"כ מלכיאלי/מערכת וואלה! NEWS, שלומי כהן

חזן יצא להגנת נתניהו ואמר כי "אי אפשר לבזות ככה את ראש הממשלה". בהמשך הוסיף ח"כ חזן כי "יכול להיות שנתניהו צריך את ש"ס לידו אבל היא תמיד נותנת לו לעשות מה שהוא רוצה", ומלכיאלי לא חסך בביקורת גם על הליכוד. לדבריו, "הליכוד יחזיר שטחים, הליכוד יעשה הסכם שלום, את ההתנתקות הליכוד עשה, שתי מדינות לשני עמים הליכוד עשה ואת ההתנתקות הבאה - גם הליכוד יעשה".

מלכיאלי ציין כמה דוגמאות שיוכיחו את טענתו לפיה "ש"ס לא יכולה לסמוך על אף תנועה, וודאי לא הליכוד", ובין היתר טען לעבר ח"כ חזן כי "בקדנציה הזו המפלגה שלך רוצה לקדם את חוק הגיור של ליברמן, חוק הגיוס של לפיד ואת הרפורמים בכותל". הוא גם ציין את חוק המרכולים שנועד להותיר את המרכולים ברשויות המקומיות סגורים, ואף שהחוק אושר טען כי "נתניהו הלך להפיל את הממשלה בגלל ציוצים. בלי השר דרעי לא הייתה שבת במדינה. נתניהו וכל הכ"צים (השרים חיים וישראל כץ, י.א.) עשו הכול להפריע לו. הוא הציל את זה".

עוד באותו נושא

החרדים זעמו על אמירות נתניהו; ההכרעה בחוק הפונדקאות נדחתה

לכתבה המלאה
אורן חזן: התיק נגדי הוא רדיפה אישית; ביצעתי את חובתי כנבחר ציבור. ניב אהרונסון
יצא להגנת נתניהו. ח"כ חזן/ניב אהרונסון

בתגובה לדבריו, ח"כ חזן לא נותר אדיש והשיב כי: "כשאריה דרעי הביא את החוק הזה, אתם לא יודעים איזה נזק זה עשה לשבת. הוא לא קיבל החלטה ולכן היה צריך את החוק הזה. הוא חוק מסוכן".

מלכיאלי החל את כהונתו בכנסת ה-20 מטעם סיעת ש"ס בראשית חודש נובמבר 2016. הוא נכנס במקום חבר הכנסת אריה דרעי, ראש מפלגת ש"ס, שהתפטר מחברותו בכנסת בהתאם לחוק המכונה "החוק הנורבגי" כדי למלא את תפקידיו בממשלה. מלכיאלי נחשב מהצעירים בש"ס והפך מאז כניסתו לאחד הפרלמנטרים המובילים במפלגה. בעבר כיהן כחבר מועצת עיריית ירושלים וחבר בוועדה המקומית לתכנון ובנייה. כמו כן היה חבר דירקטוריון הרשות לפיתוח ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully