וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנק בחבל ושכר עובד שיחפור בור לגופה: פרטים חדשים על רצח אופירה חיים

26.7.2018 / 12:25

מחקירת המשטרה עולה כי דוד חיים חנק את גרושתו בחבל בשל כעסו עליה וביקש להסתיר את גופתה בחצר ביתה. המטפלת הסיעודית של אמו צפתה מהחלון במתרחש ועדותה הביאה למציאת הגופה. חיים ביקש לאחרונה לשנות את גרסתו וטען שניסה להציל את חייה של אשתו לשעבר

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: טל רזניק

דוד חיים, החשוד שרצח את גרושתו אופירה בתל מונד בחודש שעבר, שכר עובד זר שיחפור בור כדי לקבור אותה בחצר הבית, לאחר שזעם עליה בשל יחסה כלפיו וכלפי בנותיהם, שחיו עמם במתחם מגורים משותף - כך עולה מפענוח הפרשה.

לטענת חיים, אשתו לשעבר "התנהגה כמו שריף" כלפיו וכלפי בנותיהם, שאותן התכוונה לדבריו לגרש מדירתם במתחם המשפחתי. ביום הרצח חנק לכאורה חיים את אופירה בעזרת חבל, ולאחר מכן נכנס לבית אמו - הגרה אף היא במתחם - ושתה קפה.

בית משפט השלום בפתח תקווה האריך היום (חמישי) את מעצרו של חיים עד ליום שני, לאחר שהמשטרה הגישה הצהרת תובע בעניינו. בתחילת השבוע הקרוב צפויה הפרקליטות להגיש כתב אישום נגד חיים.

לקריאה נוספת:
רצח אופירה חיים: שוחררה קרובת משפחתה שנחשדה במעורבות
הנתק מהבנות, המתיחות עם הגרוש: הקרע המשפחתי שהסתיים ברצח אופירה חיים
אופירה חיים הובאה למנוחות בתל מונד: "למה זה מגיע לך?"

דוד חיים החשוד שרצח את אשתו לשעבר בדיון בבית משפט השלום בפתח תקווה, 26 ביולי 2018. ניב אהרונסון
דוד חיים בבית המשפט, היום/ניב אהרונסון

מחקירת המשטרה עלה כי חיים החל לחפור את הבור בחצר הבית בימים שקדמו למותה של אשתו לשעבר, בעת שזו שהתה בחופשה בגיאורגיה. הפועל שסייע בחפירת הבור נהג להגיע מדי פעם למתחם המגורים של המשפחה ולבצע עבודות גינון. חיים אמר לו כי הבור נועד לתיקון נזילת מים - ולגרושתו סיפר כי מטרתו ליישר שיפוע בקרקע בגינה.

עוד עלה כי ביום הרצח, ב-20 ביוני סמוך לשעה 16:00, התעמת חיים עם אשתו לשעבר בחצר המתחם וביקש שתאפשר לו ליצור מעבר בין ביתה שלה לבין יחידת הדיור שבה גרה אמו - וכן שתתיר לו להציב על גג הבית דוד שמש שיתחבר ליחידה של האם.

אולם, לאחר שסירבה אופירה להיענות לבקשה חיים שלף חבל מכיסו וחנק אותה, כשהוא מפילה לקרקע. לטענת המשטרה במשך דקות ארוכות חנק חיים את גרושתו, גרר את גופתה אל הבור, העמיק את החפירה והסתיר את הגופה בתוכו. לאחר מכן שבר את מכשיר הטלפון הנייד שלה בעזרת פטיש, גזר את כרטיסי האשראי שלה והשליך אותם יחד עם תיקה לפח זבל.

עוד באותו נושא

המטפלת הזרה הובילה לאיתור הגופה: כך פוענח רצח אופירה חיים

לכתבה המלאה
אור רביד, וואלה!NEWS שוחח עם ד', החשוד ברציחתה של אופירה חיים מתל מונד: "לא הכרנו אותה 
היא פשוט הייתה מנותקת". אתר רשמי
אופירה חיים/אתר רשמי

המטפלת הסיעודית של האם צפתה במעשיו של חיים דרך חלון הבית ועל פי החשד בני המשפחה ניסו למנוע ממנה לשוחח עם השוטרים בתקופה שקדמה למעצרו.

המטפלת הייתה זו שהובילה את השוטרים לבסוף אל המיקום שבו קבר חיים את גופת גרושתו בחצר הבית, ומסרה עדות בפרשה. במסגרת החקירה נעצרה גם קרובת משפחה נוספת ששוחררה לפני כשבועיים למעצר בית.

מקום מציאת הגופה של אופירה חיים בתל מונד 10 ביולי 2018. אבי אשכנזי, מערכת וואלה! NEWS
החצר במתחם המגורים של משפחת חיים בתל מונד/מערכת וואלה! NEWS, אבי אשכנזי

לדברי חוקרי המשטרה חיים חזר בו מגרסתו בימים האחרונים וטען כי אף בדק את הדופק של גרושתו וניסה להצילה. עוד טען כי שכר את העובד הזר כדי ליישר את השטח בחצר הבית.

במשטרה דחו את הגרסה החדשה, והעריכו כי חיים מנסה להביא להפחתת סעיף האישום נגדו להריגה במקום רצח.

(עדכון ראשון: 10:15)

מקום מציאת הגופה של אופירה חיים בתל מונד 10 ביולי 2018. אבי אשכנזי, מערכת וואלה! NEWS
רכבי משטרה מחוץ למתחם המגורים של משפחת חיים בתל מונד/מערכת וואלה! NEWS, אבי אשכנזי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully