וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטפלת הזרה הובילה לאיתור הגופה: כך פוענח רצח אופירה חיים

17.7.2018 / 13:18

בית משפט השלום בפתח תקווה האריך בעשרה ימים את מעצרו של דוד חיים, שהודה ושחזר את רצח גרושתו אופירה. "יש הרבה שמועות, אבל בפרשה הזאת יש רק עצור אחד והוא באולם", אמר חוקר המשטרה. עדת המפתח בתיק: המטפלת הזרה של אם החשוד שהובילה את החוקרים לגופה

צילום: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: אביעד בללי

בית משפט השלום בפתח תקווה האריך היום (שלישי) בעשרה ימים את מעצרו של דוד חיים הגרוש של אופירה חיים, שנעצר בחשד למעורבות ברציחתה. חיים נעצר בשבוע שעבר יחד עם קרובת משפחה נוספת של אשתו לשעבר - והודה במעשה. בדיון נחשף כי עדת הראיה היא המטפלת הזרה של אמו של דוד חיים. בסמוך להעדרות היא הפסיקה לעבוד בבית המשפחה ובמשטרה חשבו כי היא עזבה את הארץ. בהמשך הצליחו החוקרים לאתר את המטפלת והיא זו שהובילה לפעינוח.

גופתה של חיים נמצאה בחצר ביתה בתל מונד בשבוע שעבר והשניים נעצרו יחד עם שני מקורבים נוספים שלה, ששוחררו לאחר שחוקרי המשטרה איתרו את הגופה בעזרת כלבי גישוש. ביום שישי האחרון הוחלט כי קרובת משפחה נוספת של חיים שנעצרה בשבוע שעבר תשוחרר לביתה ללא תנאים מגבילים. על פרטי החקירה חל עדיין צו איסור פרסום.

בפתח הדיון אמר חיים: "אני מצטער, אני אוהב את הבנות שלי". חוקר המשטרה אמר בדיון כי כל פעולות החקירה נתונות לשיבוש. יש הרבה שמועות ולכן אני רוצה לומר בפרשה הזאת יש רק עצור אחד והוא באולם". החוקר הוסיף כי "עד עכשיו לא קיבלנו חוות דעת ראשונית באשר לסיבת המוות".

אור רביד, וואלה!NEWS שוחח עם ד', החשוד ברציחתה של אופירה חיים מתל מונד: "לא הכרנו אותה 
היא פשוט הייתה מנותקת". אתר רשמי
אופירה חיים/אתר רשמי

חיים נעלמה ב-20 ביוני כשהייתה בדרך ל"חוג בית" בהשתתפות השר יואב גלנט. חבריה ביקשו ממנה להביא עמה מאפים ועל כן עצרה בסניף של רשת "ויקטורי" ביישוב כדי לקנות את הכיבוד. אותה שקית נמצאה ברכב שהושאר מחוץ לביתה, יחד עם הטלפון הנייד שלה שנותר כבוי.

מיד לאחר מכן, אמר חיים בשיחה עם וואלה! NEWS שהתקיימה בזמן שנערכו החיפושים כי אינו יכול להעריך מי עומד מאחורי רציחתה של גרושתו. באותה שיחה נשאל חיים אם אשתו לשעבר הייתה מסובכת באופן אישי או מקצועי עם אדם כלשהו והשיב כי אינו מעוניין "לענות על שאלות שאני לא יודע את התשובות להן". על כך הוסיף כי לא הכיר ממש את גרושתו, שלדבריו "פשוט הייתה מנותקת". זמן קצר לאחר מכן, יצרה בתו, מור, קשר וביקשה לצנזר את השיחה.

עוד באותו נושא

רצח אופירה חיים: שוחררה קרובת משפחתה שנחשדה במעורבות

לכתבה המלאה
דוד חיים, גרושה של אופירה חיים, הנעדרת מתל מונד שגופתה נמצאה בחצר ביתה. מערכת וואלה!
החשוד ברצח, דוד חיים/מערכת וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully