וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המרוץ לרמטכ"לות: ליברמן יחל בימים הקרובים לראיין מועמדים

26.7.2018 / 8:00

שר הביטחון יחל בבחינת מועמדותם של האלופים אביב כוכבי, יאיר גולן וניצן אלון לתפקיד הבכיר בדרגת רב-אלוף במקומו של גדי איזנקוט. ליברמן צפוי להתייעץ עם בכירים ביטחוניים לשעבר ולהודיע על החלטתו לקראת ראש השנה

צילום: ערן גילווארג, עריכה: תומר לוי

שר הביטחון אביגדור ליברמן צפוי להתחיל היום (חמישי) או בימים הקרובים את תהליך בחירת הרמטכ"ל הבא של צה"ל במהלכו ייפגש עם האלופים המועמדים: אביב כוכבי, ניצן אלון, ויאיר גולן. במסגרת התהליך ייפגש ליברמן גם עם ראשי מערכת הביטחון לשעבר, בהם רמטכ"לים לשעבר ושרים לשעבר.

ליברמן צפוי להודיע על החלטתו לקראת ראש השנה, בתחילת ספטמבר, לאחר מכן יביא את המועמד לאישור הממשלה. מקורביו של ליברמן אמרו בשבוע האחרון כי אף מועמד אינו סגור ויכול מאוד להיות שיהיו הפתעות.

ראש הממשלה בנימין נתניהו שר הביטחון אביגדור ליברמן והרמטכ"ל גדי איזנקוט בביקור באוגדת איו"ש בבית אל, 10 בינואר 2017. אריאל חרמוני, משרד הביטחון
ליברמן עם הרמטכ"ל איזנקוט/משרד הביטחון, אריאל חרמוני

אלוף כוכבי מכהן כיום כסגן הרמטכ"ל ובתפקידיו האחרונים היה ראש אגף המודיעין ואלוף פיקוד הצפון.

אלוף גולן מנהל כיום את פרויקט כתיבת תפיסת הביטחון של צה"ל. בתפקידיו האחרונים היה אלוף פיקוד העורף, אלוף פיקוד צפון וסגן הרמטכ"ל.

אלוף אלון מרכז בימים אלו את הפעילות סביב איראן ובתפקידיו האחרונים היה אלוף פיקוד מרכז וראש אגף המבצעים במטה הכללי. לאחרונה שיבח שר הביטחון את תפקודו של אלון כראש אגף המבצעים במטה הכללי.

עוד באותו נושא

הפיצוי לתא"ל עופר וינטר: ימונה למזכיר הצבאי לשר הביטחון

לכתבה המלאה
מפוצלת מועמדים לרמטכ"לות - אביב כוכבי, ניצן אלון ויאיר גולן. מערכת וואלה!
מפוצלת מועמדים לרמטכ"לות - אביב כוכבי, ניצן אלון ויאיר גולן/מערכת וואלה!

אתמול הודיע ליברמן כי ימנה את תת-אלוף עופר וינטר לתפקיד מזכירו הצבאי. ההחלטה על מינויו של וינטר, המשרת כיום כראש מטה פיקוד מרכז, התקבלה בהתייעצות בין שר הביטחון לרמטכ"ל גדי איזנקוט. זאת, לאחר שבסבב מינויי מפקדי האוגדה האחרון שנערך בצה"ל לא זכה וינטר לקידום ומקורביו אף צוטטו בכלי התקשורת כאומרים שהוא שוקל לפרוש מהצבא בשל כך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully