וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיצוי לתא"ל עופר וינטר: ימונה למזכיר הצבאי לשר הביטחון

25.7.2018 / 14:47

תא"ל וינטר, ראש מטה פיקוד מרכז המזוהה עם המגזר הדתי-לאומי, מונה למזכירו הצבאי של שר הביטחון. בחודש שעבר החליט הרמטכ"ל שלא למנות אותו למפקד אוגדה. בעבר עורר וינטר סערה כשקרא "להילחם באויב בשם האל"

אל"מ וינטר משיב לביקורות: "על אחים לא יורים". צילום מסך
בעבר פיקד על יחידת דובדבן וחטיבת גבעתי. וינטר/צילום מסך

תת-אלוף עופר וינטר, ראש מטה פיקוד מרכז, ימונה למזכיר הצבאי לשר הביטחון - כך החליט היום (רביעי) שר הביטחון אביגדור ליברמן, בהתייעצות עם הרמטכ"ל גדי איזנקוט. עם מינויו לתפקיד יחליף תת-אלוף וינטר בתפקידו את תת-אלוף יאיר קולס, ששירת בתפקיד בשנים האחרונות.

וינטר, בן 47, נשוי ואב לשמונה, היה בעבר מפקד יחידת דובדבן ומפקד חטיבת גבעתי. בחודש שעבר הוא נחל אכזבה כשאיזנקוט החליט שלא להיכנע ללחצים ולא למנות אותו למפקד אוגדה. גורמים המקורבים לווינטר העריכו לאחרונה כי הוא שוקל לפרוש מהצבא אם לא יקבל תפקיד של מפקד אוגדה.

שר הביטחון, אביגדור ליברמן בפתח ישיבית הממשלה 15 ביולי 2018. אלכס קולומויסקי, מערכת וואלה! NEWS
החליט על המינוי בהתייעצות עם איזנקוט. ליברמן/מערכת וואלה! NEWS, אלכס קולומויסקי

וינטר מזוהה עם המגזר הדתי-לאומי ונחשב בעבר למקורב מאוד ליו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט. במהלך מבצע צוק איתן, כשפיקד על חטיבת גבעתי, פרסם "דף מפקד לקרב" לחיילי החטיבה, בו קרא להילחם באויב בשם האל והדת היהודית ועורר סערה ציבורית. כמו כן, נרשמה לו הערה פיקודית בשל התנהלותו בפרשת לירן חג'בי, בה מפקד גדוד צבר נחשד בהטרדה מינית. בנובמבר האחרון, לאחר שדווח כי איזנקוט מתנגד למינויו לתפקיד המזכיר הצבאי, ואף אינו מתכוון לקדמו בזמן הקרוב, הוא צוטט בחדשות 2 כמי שאמר למקורביו כי הוא מתכוון לפרוש מצה"ל אם לא יקודם ואף מתח ביקורת על אפיקי הקידום של קצינים דתיים בצה"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully