וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועדת השחרורים דחתה את בקשת המעורבת ברצח משפחת אושרנקו

24.7.2018 / 21:53

נטליה קרליק ריצתה תשע שנים מתוך 13 השנים להן נידודנה בגין רצח וסיוע בשיבוש ראיות לבעלה דמיאן קרליק, שהורשע ברצח ששת בני המשפחה מראשון לציון. שחרורה סורב עקב "שלא השלימה תוכנית טיפולית", נמסר. "נטליה חונכת ומסייעת לאסירות אחרות", נכתב בדו"ח בהוצג בדיון

נטליה קרליק. אורי לנץ
נטליה קרליק, 2009/אורי לנץ

ועדת השחרורים של הנהלת בתי המשפט דחתה היום (שלישי) את בקשת השחרור המוקדם של נטליה קרליק, שריצתה תשע שנות מאסר מתוך 13 השנים בפועל ושנתיים על תנאי להן נידונה לאחר שהודתה במסגרת הסדר טיעון בהריגתו של אדוארד אושרנקו. קרליק הורשעה בעבירות של שוד, קשירת קשר והשמדת ראיות ברצח משפחת אושרנקו בראשון לציון. דמיאן קרליק, בעלה של נטליה נידון לשישה מאסרי עולם בגין רצח ששת בני משפחת אושרנקו ועשר שנות מאסר נוספות על כך שגנב מביתם.

במהלך הדיון שהתקיים בכלא נווה תרצה סירב נציג הפרקליטות, עורך דין רועי רייס, לשחרר את קרילק, בין היתר כיוון שלא השתתפה והשלימה "תוכנית טיפולית למניעת פשיעה אלימה". סנגורה של נטליה קרילק, עורך דין רועי אטיאס, הציג לחברי הוועדה דו"ח לפיו להתנהגותה של קרילק בכלא מעולה. בדו"ח נכתב כי "נטליה עובדת שמונה שנים במתפרה, הייתה אחראית על בקרת האיכות במתפרה. היא חונכת ומסייעת לאסירות אחרות". במהלך הדיון קרילק הביעה צער על מעשיה בליל הרצח ואחריו, "אני רוצה לעבור טיפול, להשתקם ולחיות חיים נורמטיביים. אני מאוד מצטערת על מה שעשיתי ואשמה בהכל".

עוד בוואלה! NEWS:
כשאסד יתחיל למצמץ: המלחמה במורדים עשויה להצית את הגבול הישראלי
מזג אוויר: עומסי חום כבדים עד קיצוניים יורגשו מחר ברוב הארץ
התארגנתם על טלסקופ? ליקוי הירח המרהיב שיעשה לכם את ט"ו באב

הסדר הטיעון אושר: נטליה קרליק הורשעה בהריגת הסב. עוז מרון
קרליק לאחר ההרשעה, 2011/עוז מרון

קרילק עבדה כמלצרית במסעדה של משפחת אושרנקו. על פי כתב האישום, היא תכננה יחד עם בן זוגה דמיאו לשדוד את אדוארד אושרנקו ולגנוב את כספי פדיון המסעדה, אותם הוביל לביתו במרכז ראשון לציון, אלא שבן זוגה התפרץ לבית משפחת אושרנקו ורצח בזה אחר זה את כל בני המשפחה.

בגזר הדין של קירק נכתב כי "נטליה לקחה חלק פעיל במימוש התכנית לשדוד את אדוארד אושרנקו. היא גנבה את מפתחות הדירה של משפחת אושרנקו כדי שבעלה יוכל לשכפל אותם והתקשרה אליו בליל הרצח להודיע לו שאדוארד, דימיטרי וטטיאנה עדיין במועדון".

עוד הוסיפו שמעורבותה הפעילה באה לידי ביטוי במיוחד לאחר הרצח, כאשר קרליק חזר מהדירה עם בגדים מגואלים בדם, כשבתיקו סכין מגואלת בדם, ונטליה סייעה לו להעלים ראיות מהרצח. בגזר הדין נכתב כי "התנהגות הנאשמת חמורה במיוחד מאחר וניצלה לרעה את האמון שנתנו בה מעסיקיה במועדון, ובכך התאפשרה לה גישה חופשית לחדרה של יאנה אושרנקו, שמתוך תיקה שהיה בחדר גנבה את המפתחות לדירה".

עוד באותו נושא

ההסדר אושר: 13 שנות מאסר לנטליה קרליק

לכתבה המלאה
גזר זין דמיאן קרליק, רוצחה של משפחת אושרנקו, דצמבר 2011. דרור עינב
דמיאן קרליק, 2011/דרור עינב
  • עוד באותו נושא:
  • אושרנקו
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully