וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההסדר אושר: 13 שנות מאסר לנטליה קרליק

22.11.2010 / 15:09

לאחר שהודתה במסגרת הסדר טיעון בהריגתו של אדוארד אושרנקו, גזר בית המשפט 13 שנות מאסר על נטליה קרליק. בהחלטת השופטים נאמר כי נטליה סייעה להעלמת ראיות

עוז מרון

(צילום: עוז מרון, יגור מזור, עריכת וידאו: יאיר דניאל. קריינות: אביב אברמוביץ')

בית המשפט המחוזי בפתח תקווה גזר בצהריים (חמישי) 13 שנות מאסר בפועל ושנתיים מאסר על תנאי על נטליה קרליק, לאחר שהודתה במסגרת הסדר טיעון בהריגתו של אדוארד אושרנקו. קרליק הורשעה בעבירות של שוד, קשירת קשר והשמדת ראיות.

השופטים אברהם טל, רות לורך וצבי דותן כתבו בגזר הדין כי "נטליה לקחה חלק פעיל במימוש התכנית לשדוד את אדוארד אושרנקו ז"ל. היא גנבה את מפתחות הדירה של משפחת אושרנקו כדי שבעלה יוכל לשכפל אותם והתקשרה אליו בליל הרצח להודיע לו שאדוארד, דימיטרי וטטיאנה עדיין במועדון".

הם הוסיפו שמעורבותה הפעילה באה לידי ביטוי במיוחד לאחר הרצח, כאשר קרליק חזר מהדירה עם בגדים מגואלים בדם, כשבתיקו סכין מגואלת בדם, ונטליה סייעה לו להעלים ראיות מהרצח. "התנהגות הנאשמת חמורה במיוחד מאחר וניצלה לרעה את האמון שנתנו בה מעסיקיה במועדון, ובכך התאפשרה לה גישה חופשית לחדרה של יאנה אושרנקו, שמתוך תיקה שהיה בחדר גנבה את המפתחות לדירה", הוסיפו השופטים.

השופטים ציינו שהם סבורים שהצורך להגן על הערך המקודש של חיי אדם ולשרש את נגע האלימות מצדיקים עונש חמור יותר, אולם "הסדר הטיעון לא חורג ממתחם הסבירות", ולכן הם מקבלים את העונש המוצע בו.

חששה להעיד בנוכחות דמיאן

במקור הואשמה קרליק בשישה מקרי הריגה, והייתה אמורה להעיד נגד בעלה, דמיאן, במשפטו לפני כחודש. היא הביעה חשש רב ממתן העדות כשדמיאן באולם. ההסדר גובש לאחר שנמסר לבני משפחתם של הקורבנות, יאנה אושרנקו, אחיו של דימיטרי, וכן לבני משפחת אפשטיין, הוריה ואחיה של טטיאנה אושרנקו.

פרקליטה של קרליק, עו"ד אבי כהן מהסניגוריה הציבורית, אמר בדיון בו הורשעה קרליק לפני כשלושה שבועות, כי מרשתו לא חתמה בקלות על ההסדר וכי הוא מאמין שלא הייתה יכולה לצפות את מותו של אדוארד, אולם היא לקחה אחריות על המעשים. הוא הוסיף שהיא ביצעה חטא מוסרי קשה ולכן תשלם על המעשים.

על פי כתב האישום, נטליה קרליק, אשתו של דמיאן, שעבדה במועדון הפרמייר שהיה בבעלות משפחת אושרנקו, העבירה לבעלה צרור מפתחות לבית המשפחה, וכך הוא הצליח להיכנס לביתם. לפי החשד, בליל הרצח הוא המתין לבני המשפחה שישובו מחגיגת יום הולדתה של בתו במועדון הפרמייר, ורצח אותם אחד אחרי השני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully