וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ מתגונן: לא ויתרתי על כלום בפגישה עם פוטין

23.7.2018 / 18:44

אחרי שספג ביקורת מצד רבים בוושינגטון על כך שלא פירט על מה דן עם נשיא רוסיה, אמר נשיא ארה"ב: "רק דיברנו על הטבות עתידיות לשתי המדינות". עם זאת, הוא לא פירט על מה שוחחו השניים בזמן שיחתם הפרטית

צילום: רויטרס, עריכה: תום זואילי

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ אמר היום (שני) כי הוא "לא ויתר על כלום" בפסגה שהתקיימה בינו לבין נשיא רוסיה ולדימיר פוטין בהלסינקי בשבוע שעבר. "רק דיברנו על הטבות עתידיות לשתי המדינות", הבהיר טראמפ בחשבון הטוויטר שלו. עם זאת, הוא לא פירט על שיחתם הפרטית, שמדאיגה גם את חבריו למפלגה הרפובליקנית ומתנגדים אחרים.

אחרי הפסגה בהלסינקי בשבוע שעבר, אמר טראמפ כי הם דיברו על מגוון נושאים, מקוריאה הצפונית, דרך מאמצי השלום במזרח התיכון ומתקפות הסייבר, אך לא הרחיב מעבר לכך. גורמים רוסיים אמרו כי פוטין העלה שורת הצעות קונקרטיות לטראמפ בנוגע לסכסוך באוקראינה במהלך פגישתם, ושר החוץ האמריקני מייק פומפאו אמר כי השניים דנו במלחמה בסוריה.

עם זאת, בכירי המודיעין האמריקני והקונגרס אמרו כי הם לא יודעים על מה דנו שני המנהיגים וכי הם לא תודרכו בנושא. למרות הביקורת החריפה, טראמפ הזמין מאז את פוטין לפגישה שנייה בוושינגטון במהלך הסתיו הקרוב.

עוד בוואלה! NEWS:
מסמכי ה-FBI חושפים: רוסיה ניסתה לגייס יועץ בקמפיין טראמפ כסוכן
טראמפ הזמין את פוטין לוושינגטון: אם לא נסתדר אהיה אויבו הגדול
פוטין: יש "כוחות חזקים" בארה"ב שמנסים למנוע שיפור ביחסים

נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ ונשיא רוסיה ולדימר פוטין במהלך מסע"ת במסגרת הפסגה בהלסינקי, פינלנד 16 ביולי 2018. רויטרס
פוטין וטראמפ בהלסינקי, בשבוע שעבר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully