וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צועד עם המאבטח, שולף סכין מהכיס ודוקר: תיעוד ניסיון רצח באילת

22.7.2018 / 15:10

כתב אישום הוגש נגד עוז יעקבי, בן 35 מעפולה, בגין ניסיון רצח וחבלה חמורה בנסיבות מחמירות סמוך למועדון בעיר. בסרטון נראה הנאשם כשהוא דוקר מאבטח סמוך למודעון בעיר. הפצוע הצליח להדוף את הנאשם אולם נפגע בפלג גופו העליון ונפצע באורח קשה

צילום: דוברות במשטרה, עריכה: שניר דבוש

צועד עם המאבטח, שולף סכין מהכיס ודוקר: תיעוד ניסיון רצח באילת

כתב אישום הוגש היום (ראשון) נגד עוז יעקבי, בן 35 מעפולה בגין עבירות ניסיון רצח וחבלה חמורה בנסיבות מחמירות של מאבטח באילת. מתיעוד סרטון אבטחה נראה יעקבי, כשהוא מלווה במאבטח ביציאה ממועדון בעיר הדרומית וכעבור כמה רגעים שולף סכין מהכיס ודוקר את המאבטח בפלג גופו העליון.

על פי כתב האישום, התקרית אירעה בליל שבת בתאריך 14.7.2018 סמוך לחצות בפאב הספריה באילת. יעקבי הגיע לפאב יחד עם שתי מכרות ושלושתם התיישבו ליד הבר. בהמשך התפתח דיון קולני בין הנאשם למנהל הפאב לאחר שהאחרון ביקש ממנו לעבור מקום מפני שלא הזמין מראש. עקב כך, ביקש המנהל מהמאבטח לבחון את התנהלותו של יעקבי ואף להוציאו מהמועדון במידת הצורך.

עוד בוואלה! NEWS:
"היה עייף ותשוש ודאג לשמור על כולם": השיחה האחרונה של הלוחם עם אמו
המבצע להצלת "הקסדות הלבנות": הארגון שמציל את הסורים מהפצצות אסד
מחאת הלהט"ב: מפגינים חסמו את איילון, פעיל עוכב לחקירה בירושלים

ניסיון רצח מאבטח באילת. מצלמות אבטחה, צילום מסך
דקר אותו שלוש פעמים/צילום מסך, מצלמות אבטחה

כעבור 20 דקות צעק הנאשם ודיבר בגסות כלפי אחד מעובדי הפאב וכן איים עליו כי "יהפוך את המקום" אם לא יהיה בבר את מה שביקש. בתוך כך, ניגש אליו המאבטח וביקש ממנו לכבד את המקום ועובדיו, אך מפני שהמשיך יעקבי לדבר בגסות ובהתלהמות, אמר לו המאבטח שיתלווה אליו החוצה. לאחר שהוביל את הנאשם מחוץ למקום, הסביר המאבטח כי לא ייכנס חזרה וביקש ממנו לעזוב את המקום. יעקבי ניסה לשכנע את המאבטח לשנות את החלטתו אך האחרון לא הסכים.

בעקבות כך, החליט הנאשם כי יביא למותו של המאבטח ולכן נכנס לקיוסק קרוב וביקש מעובד הקופה סכין בטענה כי עליו לחתוך דבר מה ברכבו. עובד הקיוסק נתן ליעקבי סכין יפנית, עמה חזר לפאב. בכניסה למקום שוחחו השניים על כך שיעקבי צריך לשלם את החשבון שנפתח על שמו במקום. המאבטח הודיע לו כי הוא מוותר לו על התשלום וכי הוא דורש ממנו לעזוב את האזור.

ניסיון רצח מאבטח באילת. מצלמות אבטחה, צילום מסך
המאבטח נפצע באורח קשה/צילום מסך, מצלמות אבטחה

חרף בקשתו, הנאשם הזמין את המאבטח לגשת עמו הצידה בטענה כי הוא אינו שומע אותו והבטיח לשלם את חשבונו. המאבטח הלך עמו מרחק קצר מהפאב ובמהלך ההליכה שלף הנאשם את הסכין מכיסו מפתאומיות, שיסף באמצעותו את צווארו של המאבטח פעמיים וזאת בניסיון לגרום למותו. בפעם השלישית הצליח הנאשם לחתוך את ראשו של המאבטח.

בסופו של דבר, המאבטח הצליח להדוף את יעקבי שרץ לעבר רכב שחנה במקום ונמלט מהזירה. המאבטח פונה במצב קשה לבית החולים יוספטל בעיר. בתוך כך, עצרה המשטרה את הנאשם, חקרה אותו והצליחה להביא לחומר ראייתי מספק שהוביל להגשת כתב האישום. ליעקבי עבר פלילי הכולל שבע הרשעות קודמות בעיקר בעבירות רכוש ואלימות. הפרקליטות ביקשה לעצור אותו עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully