וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילדה בת עשר טבעה למוות בבריכת מלון לאונרדו בים המלח

18.7.2018 / 9:56

צוות מגן דוד אדום שהגיע למקום קבע את מות הילדה בתום פעולות החייאה, לאחר ששהתה כנראה כמה דקות מתחת למימי הבריכה. המשטרה פתחה בחקירת המקרה. מתחילת השנה טבעו למוות 14 ילדים ופעוטות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הילדה כנראה שהתה כמה דקות מתחת למים. מלון לאונרדו/מערכת וואלה!, צילום מסך

ילדה בת עשר טבעה למוות היום (רביעי) בבריכה במלון לאונרדו בים המלח. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום קבעו את מותה של הילדה לאחר שנמשתה ממימי הבריכה ובוצעו בה פעולות החייאה. שוטרים פתחו בחקירת התקרית.

"כשהגענו למקום ראינו על שפת הבריכה ילדה מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה", סיפר פרמדיק מד"א דוראל ארזואן. "סיפרו לנו שמשו אותה מהמים לאחר שככל הנראה שהתה כמה דקות מתחת למים. הענקנו לה טיפול רפואי שכלל עיסויים, הנשמה וטיפול תרופתי, וביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שבסופן נאלצנו לקבוע את מותה".

לאחר הטביעה, המשטרה עיכבה שישה מעובדי המלון בחשד לגרימת מוות ברשלנות, והורתה על סגירת הבריכה לצורך חקירה, ובדיקת העמידה בדרישות הרישוי.

עוד בוואלה! NEWS
ביקור שנוי במחלוקת: הלאומן של אירופה מגיע להיפגש עם נתניהו
ברקע המתיחות הבטחונית: אזעקות שווא נשמעו ביישובי רמת הגולן
הפגנה בבית שמש נגד משמרת הצניעות: "אי אפשר ללכת"

מתחילת השנה טבעו למוות 24 ילדים ופעוטות לעומת 15 בשנת 2017. הרשימה כוללת את קורבנות אסון השיטפון בדרום. מנתוני ארגון "בטרם" לבטיחות ילדים עולה כי עד חודש יולי השנה טבעו 14 ילדים לעומת 7 ילדים עד יולי בשנה שעברה. מדובר בעלייה חריגה של 100% במניין הטביעות.

"מדובר במקרה טראגי של משפחה שיצאה לבלות בנופש וחוזרת בלי הילדה", אמרה אורלי סילבינגר, מנכ"לית ארגון בטרם לבטיחות ילדים. "לצערי, השנה אנו עדים למספר חריג של מקרי טביעה".

"ניתן למנוע את המקרה הבא באמצעות השגחה ושמירה על הנחיות הבטיחות", הוסיפה. "ילד מתחת לגיל 5 או שאינו יודע לשחות, חייב בכל זמן שהותו במים השגחת מבוגר במרחק נגיעה וללא הסחת דעת. מצופים מומלצים לשימוש, אך אינם מהווים תחליף להשגחה צמודה ורציפה. בבריכות ציבוריות ובחוף הים, יש להישמע להוראות המציל, וכמובן לא להיכנס למים ללא נוכחות המציל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully