וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקע המתיחות הבטחונית: אזעקות שווא נשמעו ביישובי רמת הגולן

18.7.2018 / 1:05

לאחר שאזעקות "צבע אדום" נשמעו ברחבי יישובי המועצה האזורית גולן, הודיע דובר צה"ל כי מדובר באזעקות שווא. פרטי האירוע נבדקים

אתר רשמי

(בוידאו: יירוט המל"ט מעל הכנרת לפני כשבוע)

אחרי ההסלמה בדרום, גם תושבי הצפון נכנסו למקלטים: אזעקות "צבע אדום" נשמעו הלילה (רביעי) ביישובי המועצה האזורית גולן, אלא שעד מהרה הודיע דובר צה"ל כי מדובר באזעקות שווא.

עוד בוואלה! News:
טראמפ אחרי הביקורת: "שגיתי בלשוני - רוסיה התערבה בבחירות"
הפגנה בבית שמש נגד משמרת הצניעות: "אי אפשר ללכת"
תיעוד: נזקי התקיפה שיוחסה לישראל בבסיס הצבאי בסוריה

פרסית טנקים ברמת הגולן 9 במאי 2018. ראובן קסטרו
פריסת טנקים ברמת הגולן, מאי 2018/ראובן קסטרו

התקרית מצטרפת לאירועים נוספים שהגבירו לאחרונה את המתיחות בצפון הארץ: בשבוע שעבר יירט צה"ל באמצעות טיל פטריוט כלי טיס בלתי מאויש שחדר מסוריה. כלי הטיס חדר כעשרה קילומטרים לתוך שטח ישראל ויורט מעל הכנרת. בעקבות החדירה אזעקה נשמעה בכמה מיישובי רמת הגולן ועמק הירדן. בצה"ל מתחקרים כיצד התאפשר לכלי הטיס לחדור את הגבול עם ישראל ולעבור מרחק של כעשרה קילומטרים לפני שיורט. מדובר צה"ל נמסר: "לפני זמן קצר יירט צה"ל באמצעות סוללת פטריוט כלי טיס בלתי מאויש שחדר מכיוון סוריה לעבר שטח ישראל. מערכות ההגנה זיהו את האיום ועקבו אחריו. צה"ל לא יאפשר הפרה של הריבונות האווירית של מדינת ישראל ויפעל נגד כל נסיון לפגיעה באזרחיה".

בשבועות האחרונים חלה הסלמה במצב הבטחוני באזור עוטף עזה בדרום הארץ, ובסוף השבוע האחרון הגיעו הדברים לשיא עם מעל ל-180 רקטות שנורו לישראל במהלך השבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully