וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: 9 לוחמים משורות המשטר נהרגו בתקיפה של ישראל בחאלב

הארגון הסורי לזכויות אדם דיווח כי בין ההרוגים בתקיפה היו שישה סורים ועוד שלושה שזהותם לא ידועה. עוד דווח כי היעד שהותקף הוא מרכז המשמש את משמרות המהפכה של איראן

צילום: מתוך הטוויטר 25Feb.Net, עריכה: תומר לוי

לפחות תשעה לוחמים בשורות משטרו של בשאר אסד נהרגו בתקיפה בחאלב, שיוחסה לישראל על ידי דמשק - כך דיווח הבוקר (שני) הארגון הסורי לזכויות אדם. לפי הדיווח, בין ההרוגים היו שישה אזרחים סורים ועוד שלושה לוחמים ממוצא לא ידוע. עוד דיווח הארגון, שמקום מושבו בבריטניה, כי האתר שהותקף משמש את משמרות המהפכה של איראן.

אתמול האשים המשטר את ישראל בשיגור כמה טילים לאזור הסמוך לנמל התעופה א-ניראב. הוא טען כי במהלכה לא היו נפגעים, אך נזק רב נגרם למקום. בשונה מתקיפות קודמות שיוחסו לחיל האוויר בעת האחרונה, לא דווח על ירי של מערכות ההגנה האווירית.

עוד בוואלה! News:
טראמפ להוט לשפר יחסים עם פוטין, אך המערב עלול לשלם מחיר כבד
לאחר הסכמות בנט ונתניהו: חוק הלאום יאושר בוועדה המשותפת בכנסת
20 שנות לימוד: המבחן האמיתי של צרפת רק מתחיל

התקיפה בסוריה חאלב ה-18 ביולי 2018. -, מערכת וואלה! NEWS
התקיפה אתמול בחאלב/מערכת וואלה! NEWS, -

גורם צבאי סורי אמר לסוכנות הידיעות הרשמית סאנ"א כי "התקיפה הנואשת נועדה לעזור לטרוריסטים בעקבות התבוסות שלהם בדרעא ובקוניטרה". בחודש האחרון רשם צבא אסד התקדמות ניכרת במחוזות הדרומיים, הסמוכים לגבול רמת הגולן.

התקיפה התרחשה לפני פגישתם הצפויה של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין בהמשך היום. היא תתקיים בין השאר על רקע פעילותה של רוסיה בסוריה, ולאחר הפגישה שקיים ראש הממשלה נתניהו עם פוטין בנושא לקראת סוף השבוע האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully