וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצרים: פיצוץ עז נצפה בשמי קהיר; "מסוף הדלק ליד שדה התעופה נפגע"

תושבים בבירה דיווחו על שמיעת הדי פיצוצים עזים ולפי רשת "אל ערביה" זירת הפיצוץ אותרה בקרבת מסוף הדלק הראשי של שדה התעופה הבינלאומי. שר התעופה המצרי: תנועת המטוסים לא נפגעה. מצבא מצרים נמסר כי הפיצוץ נגרם עקב טמפרטורה גבוהה. עוד דווח על 12 בני אדם שנפצעו

פיצוץ שנראה בשמי קהיר באזור שדה התעופה בעיר, 12 ביולי 2018. טוויטר, מערכת וואלה!
הפיצוץ בשמי קהיר, הערב/מערכת וואלה!, טוויטר

פיצוץ עז נשמע אמש (חמישי) בקהיר בירת מצרים, בקרבת שדה התעופה הבינלאומי בעיר. ברשת "אל ערביה" דווח כי הפיצוץ אירע סמוך למסוף הדלק הראשי שליד השדה, שנמצא בבעלות חברה פרטית. מצבא מצרים נמסר כי הפיצוץ נגרם עקב טמפרטורה גבוהה. כמו כן, בסוכנות הידיעות הממלכתית דיווחו כי 12 בני אדם נפצעו כתוצאה מהתקרית.

בתחילת האירוע דווח כי הרשויות במצרים הודיעו על הפסקת תנועת המטוסים מעל לשמי המדינה בעקבות התקרית, אולם שר התעופה האזרחית הכחיש את הדיווח ומסר כי תנועת המטוסים נמשכה כסדרה.

עוד בוואלה! NEWS:
טראמפ נגד מיי: תכנית הברקזיט תחסל כל עסקת סחר עם ארה"ב
ערש המלחמה בסוריה נפל: צבא אסד השלים את כיבוש העיר דרעא
בריטניה: המשטרה הוזעקה למסעדה שבה נפגע המרגל הרוסי מחשש להרעלה נוספת

חפצים שנמצאו בין הריסות מטוס "איג'יפטאייר", מאי 2016. צבא מצריים, מערכת וואלה! NEWS
שרידי התרסקות מטוס "איג'פטאייר" בשנת 2016/מערכת וואלה! NEWS, צבא מצריים

בתחילת השבוע פורסם דוח חקירת התרסקות מטוס חברת "איג'יפטאייר" בשנת 2016, שממנו עלה כי הוא נגרם ככל הנראה משריפה ולא מפצצה. חוקרי רשות התאונות האוויריות בצרפת מצאו כי השריפה שהחלה בטיסה MS804 מפריז לקהיר החלה בתא הטייס והתפשטה במהירות ברחבי המטוס - בניגוד לממצאים קודמים של הרשויות במצרים שטענו כי בהריסותיו נמצאו שרידי חומר נפץ שהעלו את הסברה כי מדובר בפיגוע טרור.

בתקרית נספו 66 נוסעים ואנשי צוות, בהם 30 אזרחים מצרים ו-15 אזרחים צרפתים. ההתרסקות אירעה שבעה חודשים בלבד אחרי הפלתו של מטוס רוסי בחצי האי סיני בפצצה שהטמין ארגון "המדינה האסלאמית" (דאעש), ובקהיר סברו אז כי היה מדובר בפיגוע נוסף.

(עדכון ראשון: 23:55)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully