וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה: המשטרה הוזעקה למסעדה שבה נפגע המרגל הרוסי מחשש להרעלה נוספת

המשטרה בסלסברי הוזעקה לזירת תקרית באותה מסעדה שבה נכחו סרגיי סקריפל ובתו בטרם פונו עם סימני פגיעה מגז עצבים, בחודש מרץ. בתום בדיקות בזירה הכריזו השוטרים כי איש לא נפגע וכי אין חשש לנזק לציבור הרחב

צילום: רויטרס, עריכה: איתי עמרם

משטרת בריטניה פתחה הערב (חמישי) בחקירת חשד לתקרית הרעלה נוספת בעיירה סלסברי, של גבר שאכל באותה מסעדה שבה שהו בחודש מרץ המרגל הרוסי לשעבר סרגיי סקריפל ובתו יוליה שנפגעו מגז עצבים. אולם, בתום בדיקות בזירה הוכרז כי אין חשש לבריאותו של הגבר, כבן 30, או לנזק לציבור הרחב.

כוחות משטרת וילטשיר הגיעו למסעדת "זיזי" ומסרו כי הם "מטפלים בתקרית שבה מעורב גבר בשנות ה-30 לחייו, ברחוב קאסל בסלסברי". עוד נמסר כי "לאור נסיבות התקריות האחרונות בסלסברי ובאמסברי ננקטות פעולות לזהירות מרבית על מנת להבטיח את שלום הציבור". הכוחות שהגיעו לאזור המסעדה סגרו אותו בסרטי משטרה אך בהודעה שנמסרה ברשת "סקיי ניוז" נטען כי "לפי שעה אין כל סימן המעיד על סכנה רחבה לציבור".

התקרית התרחשה כשבוע לאחר שבני זוג מהעיירה אמסברי הסמוכה, דאון סטרג'ס וצ'רלי ראולי, נפגעו אף הם מהרעלה מאותו חומר, נוביצ'וק, שפותח על אדמת רוסיה. בתחילת השבוע אף נקבע מותה של סטרג'ס לאחר כמה ימים שבהם הייתה מאושפזת.

לקריאה נוספת:
רוסיה: בריטניה תהיה טיפשה לחשוב שנתקוף בנשק כימי בזמן המונדיאל
הזוג שהורעל בבריטניה נפגע מאותו סוג גז עצבים שפגע במרגל הרוסי ובתו
בריטניה: גבר ואישה אושפזו לאחר חשיפה לחומר בלתי מזוהה

(עדכון ראשון: 23:09)

מומחים בוחנים את הזירה שבה הורעל המרגל הרוסי לשעבר סרגיי סקריפל בעיר סולסברי, בריטניה, 8 במרץ 2018. רויטרס
אנשי סוכנויות החירום בזירת ההרעלה של סקריפל ובתו, במרץ/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully