וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוציא יותר מ-30 אלף דולר כדי להפוך לאלף אנושי - ולא מרוצה מהתוצאה

20.7.2018 / 1:13

לואיס פדרון עבר עשרות הליכים קוסמטיים כואבים כדי להפוך עצמו לאלף, רק שהוא לא מרוצה מהתוצאה הסופית ולכן פנה לצוות מנתחי "אסונות מפלסטיק" כדי ש"יתקנו אותו"

אתר רשמי

לואיס פדרון הוציא כבר יותר מ-30 אלף דולר על הליכים קוסמטיים, חלקם כואבים במיוחד, כדי להפוך עצמו לאלף - אבל מחלקם הוא אינו מרוצה. השבוע הוא הופיע בסדרה "אסונות מפלסטיק" של ערוץ !E, וביקש מד"ר פול נאסיף וד"ר טרי דוברו שיתקנו את האף המנותח שלו. את ניתוח האף הוא עבר בהצלחה - אבל זה לא מה שהוא רצה. בן ה-25 מבואנוס איירס, ארגנטינה, סיפר לרופאים שהוא מעוניין ב"אף קטן ומחודד שלא מהעולם הזה". כלומר, אף לא אנושי.

לואיס מאמין שכוכבי "אסונות מפלסטיק" הם היחידים שיכולים להגשים לו את החלום להפוך לשדון אמיתי. "כל מה שאני רוצה זה להיות אלף. האלפים הם לוחמי אהבה ואור המגנים על כדור הארץ מחייזרים רעים ודברים כאלה", הוא אמר בפרק, "הם חיוורים מאוד, בעלי עיניים גדולות ושיער לבן ארוך. זה המראה שאני רוצה לעצמי".

עוד בנושא:

את האובססיה לשדונים, מלאכים ויתר יצורים דמיוניים הוא פיתח לאחר שעבר התעללות כילד. מאז הוא חולם להיות אחד מהם. בדרך לשם הוא עבר טיפולי השתלת שיער במצחו להורדת קו השיער שלו, בוטוקס, שאיבת שומן, ניתוח באוזניים והלבנת עור בלייזר להסרת הנמשים.

לפני כמה שנים הוא שמע על טיפול רפואי שנועד לשנות את צבע העיניים - ולמרות שזה היה רק טיפול ניסיוני, הוא החליט ללכת על זה בכל זאת. "רציתי עיניים סגולות כמו של האלפים, אבל בסוף יצא לי אפור כהה וזה לא מצא חן בעיניי בכלל", הוא מודה. כיום יש לו אוסף של 500 עדשות מגע ב"צבעים מכושפים, כמו שחור כדי להיראות כמו שד או לבן כדי להיראות כמו מלאך".

למרבה הצער, כפי שציינו, זה לא היה ההליך הרפואי היחיד שלא היה מרוצה ממנו. "אני רוצה לפגוש את ד"ר נאסיף וד"ר דוברו כי הם האנשים המושלמים לתקן את הטעויות שעשיתי בפנים שלי", הוא הוסיף, "אני רוצה שהאף שלי יהיה קטן יותר ושהלסת שלי תהיה קטנה וסימטרית יותר. אני רוצה להגשים את כל החלומות והמטרות שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully