וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה בהונדורס: ישראלי נהרג בתאונת אומגה בירח דבש, אשתו במצב קשה

השניים, בני 29 ו-28 נישאו לפני כחודש והחליטו ונפשו במדינה לרגל ירח הדבש. משרד החוץ נערך להטסת גופתו של הצעיר לישראל. אשתו אושפזה במצב קשה בבית חולים מקומי לאחר שנזקקה לניתוח

הונדורס. Shutterstock, מערכת וואלה! NEWS
הרוג ופצועה ישראלים בתאונת אומגה בהונדורס/מערכת וואלה! NEWS, Shutterstock

צעיר ישראלי בן 29 נהרג היום (שישי) בתאונת אומגה בהונודורס שבמרכז אמריקה. הצעיר שהה במדינה יחד עם אשתו בת ה-28, לרגל חופשת ירח הדבש. במהלך התאונה הצעירה נפצעה באורח קשה, והיא פונתה לבית חולים מקומי לאחר שנזקקה לניתוח.

בני הזוג, במקור מרעננה, נישאו לפני כחודש. שגרירות ישראל בגואטמלה והמחלקה לישראלים בחו"ל המהאגף לעניינים קוסלוריים במשרד החוץ מסייעים בהעברת גופתו של הצעיר לקבורה בישראל, במקבל למעקב אחר מצבה של הפצועה. נסיבות המקרה נחקרות. כמו כן, מעיריית רעננה נמסר כי הרשויות נמצאות בקשר עם משפחותיהם של בני הזוג.

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
הידרדרות משמעותית במצבה של האחות שנדקרה בבאר יעקב
אסון בהונדורס: ישראלי בן 29 נהרג בתאונת אומגה, אישתו נפצעה קשה
יו"ר סניף הליכוד בדרום אפריקה נורה למוות; הרקע טרם התברר

לפני כשבוע נהרג צעיר ישראלי בן 29 בתאונת דרכים בכביש המקשר בין מנאלי וקולו שבצפון הודו. הודעה נמסרה למשפחתו של הצעיר. הקונסול בניו דלהי והמחלקה לישראלים בחו"ל מהאגף לעניינים קונסולריים במשרד החוץ מסייעים בהעברתו לקבורה בישראל.

מזק"א נמסר כי הדיווח על מותו של הצעיר התקבל סביב השעה 12:00, וכי בתאונה התנגש אופנועו באוטובוס. "קיבלנו טלפון ועל הקו היה מפקד משטרה מקומי שעדכן על תאונה קשה סמוך לקולו שבה מעורב צעיר ישראלי ושהוא מפונה במצב אנוש לבית החולים בקולו", סיפרו שליחי חב"ד בהודו הרב דני וינדרבאום וחזי נפרסטק. "עוד בדרך לבית החולים קיבלנו את הבשורה שהצעיר לא שרד את הפציעה הקשה ומותו נקבע על ידי רופא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully