וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא נשאר מהם הרבה": אריות טרפו ציידי קרנפים בדרום אפריקה

שרידי גופותיהם של לפחות שני גנבים נמצאו בשמורת טבע במדינה לאחר שככל הנראה נקלעו לעדר אריות. בסמוך נמצאו רובה וגרזן. חומר הרדמה הוזרק לאריות כדי לפנות את הגופות: "לציידים לא היה סיכוי להישאר בחיים"

אריה בשמורה בדרום אפריקה, 2015. GettyImages
הציידים נקלעו לעדר גדול של אריות/GettyImages

לפחות שני חשודים בגניבת קרנפים נטרפו השבוע בידי אריות בשמורת טבע בדרום אפריקה. שומרי היערות בשמורה גילו את שרידי גופותיהם של שני גנבים בשמורת סיבויה שבדרום-מזרח המדינה, וקיימת אפשרות כי גנב שלישי אף הוא נהרג. בסמוך לשרידי הגופות נמצאו רובה וגרזן.

"הם כנראה תעו בדרך ונקלעו לתוך עדר של אריות. זהו עדר גדול אז לא היה להם זמן רב להישאר בחיים", אמר בעל השמורה ניק פוקס. לדבריו, החשודים בגניבה נכנסו לשמורה ביום ראשון בלילה או ביום שני בבוקר. "אנחנו לא בטוחים כמה גנבים היו - לא נשאר מהם הרבה".

שרידי הגופות אותרו לראשונה ביום שלישי, אז הגיע גם צוות למניעת גניבת בעלי חים למקום. בנוסף לגרזן ולרובה, נמצאו ליד הגופות גם מכשירים המיועדים לחיתוך גדרות התיל המקיפות את האזור. כדי לפנות את הגופות, נעשה שימוש בחומרי הרדמה שירגיעו את האריות בשמורה. המשטרה המקומית ממשיכה לסרוק את האזור כדי לבחון אם נותרו גנבים נוספים בחיים.

בעשור האחרון נהרגו 7,000 קרנפים בידי ציידים בדרום אפריקה. השנה בלבד ירו ציידים למוות בתשעה קרנפים במחוז קייפ שבו ממוקמת השמורה.

עוד בוואלה! NEWS
אחרי פרשיות רבות: ראש הסוכנות להגנת הסביבה בארה"ב התפטר
חשד בהודו: עובדות במסדר המיסיונרים של אימא תרזה סחרו בתינוקות
"טראמפ יגיע עם עיניים פקוחות": בממשל נערכים לפסגה עם פוטין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully