וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריבלין דחה את בקשת השר לשעבר סטס מיסז'ניקוב להקלה בעונש מאסרו

2.7.2018 / 19:00

נשיא המדינה החליט לדחות את הבקשה בנימוק כי מדובר בבקשה להקלת עונש שהוטל בעבירות חמורות של טוהר המידות מצד נבחר ציבור בכיר. אופי העבירות איננו מתאים להיכלל במתווה השחרורים המיוחד שגובש לכבוד שנת ה-70 למדינת ישראל יחד עם השרה שקד

צילום: ערן גילווארד, עריכת וידאו: אביב אירגז

(בווידאו: דיווח כניסתו של מיסז'ניקוב לבית הסוהר)

נשיא המדינה ראובן ריבלין החליט היום (שני) לדחות את בקשתו של שר התיירות לשעבר סטס מיסז'ניקוב להקלה בעונש מאסרו. החלטת הנשיא נשענת על העובדה שמדובר בבקשה להקלה בעונש מאסר שהוטל בעבירות חמורות של טוהר המידות מצד נבחר ציבור בכיר. אופי העבירות איננו מתאים להיכלל במתווה המיוחד שגובש על ידי הנשיא ושרת המשפטים איילת שקד לכבוד שנת ה-70 למדינת ישראל. מיסז'ניקוב יסיים לרצות שני שליש מעונשו ויוכל להשתחרר כאסיר ברישיון בכפוף להחלטת ועדת השחרורים בתחילת חודש ספטמבר.

עוד בוואלה! NEWS:
ליצמן: "אם חוק הגיוס יעבור בנוסח הנוכחי - נפרוש מהקואליציה"
דיפלומט איראני נעצר בגרמניה: "סוכל פיגוע בכנס אופוזיציה בצרפת"
קרא לשוטר 'אפס': ח"כ איימן עודה הורחק לשבוע מדיוני הכנסת

סטס מיסז'ניקוב נכנס לרצות את עונשו, כלא חרמון, 17 בדצמבר 2017. ערן גילווארג
מיסז'ניקוב עם כניסתו לכלא. דצמבר 2017/ערן גילווארג

מיסז'ניקוב החל לרצות את עונשו בחודש דצמבר 2017 לאחר שנגזרו עליו 15 חודשי מאסור בפועל בכלא חרמון. זאת, במהסגרת הסכם טיעון עליו חתם עם הפרקליטות. בנוסף למאסרו נדרש מיסז'ניקוב לשלם קנס בסך 70 אלף שקלים. השר לשעבר הודה כי פעל בניגוד עניינים חמור בזמן שהוביל את תמיכת משרד התיירות, באמצעות תקציב של כמיליון שקל, בפסטיבל הסטודנטים "פאנג'ויה" באילת בשנת 2010. בנוסף, מיסז'ניקוב הודה כי במקביל המליץ למארגני הפסטיבל להעסיק בהפקה את יוליה רוט, עמה ניהל מערכת יחסים קרובה ואינטימית.

השופט צחי עוזיאל שאישר את הסדר הטיעון שנחתם בין הצדדים מסר כי "מדובר בגורם הבכיר ביותר במשרד התיירות, אשר ניצל את רום מעמדו ופעל בניגוד עניינים מהותי ובוטה בנושא שבתחום עיסוקו. זאת, במטרה לקדם רווחים כספיים למי שניהלה איתו קשר קרוב ומוצנע. לצד החומרה המתוארת, יש להביא בחשבון את נטילת האחריות של הנאשם, חלוף הזמן מאז ביצוע העבירות, ואת יתר נסיבותיו האישיות עליהן עמדה ההגנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully