וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יריות נורו לעבר בית גרושתו של עמוס לוזון; אין נפגעים

2.7.2018 / 11:20

צרורות נורו לעבר הבית בפתח תקווה, שבו שהו שלוש בנותיו של הבעלים לשעבר של קבוצת הכדורגל מכבי פ"ת, ולעבר מכוניתה של גרושתו. כמה קליעים פגעו גם בבית סמוך. במשטרה פתחו בחקירה, ולא ברור בשלב זה מי עומד מאחורי הירי

עריכה: איתי עמרם

ירי בוצע היום (שני) בפתח תקווה לעבר מכוניתה של גרושתו של עמוס לוזון, הבעלים לשעבר של קבוצת מכבי פתח תקווה, ולעבר הבית שבו השניים שהו יחד עם שלושת בנותיהם.

במהלך האירוע צרורות נורו לעבר מכוניתה של גרושתו, שעמדה ברחובות זרובבל ובן צבי בפתח תקוה, וכן בבית שהמכונית חנתה בסמוך אליו. שתי הבנות, ששהו בבית בזמן האירוע, לא נפגעו. חלק מהקליעים פגעו גם בבית סמוך. בעקבות האירוע המשטרה פתחה בחקירה. בעל קבוצת הכדורגל לא ידע להצביע מי עומד מאחורי הירי.

למקורביו אמר הבכיר אחרי הירי כי "אני לא גר בעיר פתח תקווה כבר שנים. אין לי מושג על מה מדובר, ואני לא יודע שירו על הבית שבו גרתי בעבר".

עוד בוואלה! NEWS:
איש הקשר הסודי של המפגינים האיראנים: "ניתן להפיל את המשטר"
לצד גדולי האומה: הפוליטיקאית היהודייה סימון וייל נקברה בפנתאון בפריז
חוטי חשמל חשופים ודלתות שנפתחות בנסיעה: כך נראים הג'יפים של צה"ל

עמוס לוזון בעלי מכבי פתח תקוה. אדריאן הרבשטיין
לוזון. יריות לעבר בית גרושתו/אדריאן הרבשטיין
הזירה בה נמצא הדקור בפרדס חנה, 1 בנובמבר 2013. שלומי גבאי
הבכיר: "לא יודע שירו על הבית"/שלומי גבאי

מוקדם יותר היום היחידה הארצית לחקירת פשיעה חמורה ובינלאומית (יאחב"ל) בלהב 433 ויחידת יהלום ברשות המיסים פתחה בחקירה גלויה בחשד למעורבות לכאורה בעבירות של קבלת דבר במרמה, קשירת קשר לביצוע פשע, עבירות מס, עבירות על פי חוק מע"מ וכן הלבנת הון. לאחר חקירה סמויה, שמונה חשודים נעצרו לחקירה בפרשה, בהם בעלי קבוצת כדורגל בליגת העל, וכמו כן מקורב לראש ארגון הפשע עמיר מולנר. על פי החשד, המעורבים, כל אחד על פי חלקו, חברו בצוותא על מנת לעבור עבירות מס ועבירות הלבנת הון, כל זאת באמצעות חברות לגיטימיות אשר שימשו לכאורה כמסווה לפעילות פלילית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully