וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלי קבוצת כדורגל בליגת העל נעצר בחשד לעבירות מס ומרמה

לאחר חקירה סמויה, המשטרה עצרה לחקירה שמונה חשודים בעבירות של קבלת דבר במרמה, קשירת קשר לביצוע פשע, עבירות מס, עבירות על פי חוק מע"מ וכן הלבנת הון. בין החשודים גם מקורב לראש ארגון הפשע עמיר מולנר

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
עם מעצרם של החשודים, נערכים חיפושים בבתיהם ובמשרדיהם/ראובן קסטרו

היחידה הארצית לחקירת פשיעה חמורה ובינלאומית (יאחב"ל) בלהב 433 ויחידת יהלום ברשות המיסים פתחה הבוקר (שני) בחקירה גלויה בחשד למעורבות לכאורה בעבירות של קבלת דבר במרמה, קשירת קשר לביצוע פשע, עבירות מס, עבירות על פי חוק מע"מ וכן הלבנת הון.

לאחר חקירה סמויה, שמונה חשודים נעצרו לחקירה בפרשה, בהם בעלי קבוצת כדורגל בליגת העל, וכמו כן מקורב לראש ארגון הפשע עמיר מולנר. עם מעצרם של החשודים, נערכים חיפושים בבתיהם ובמשרדיהם.

על פי החשד, המעורבים, כל אחד על פי חלקו, חברו בצוותא על מנת לעבור עבירות מס ועבירות הלבנת הון, כל זאת באמצעות חברות לגיטימיות אשר שימשו לכאורה כמסווה לפעילות פלילית. החקירה מנוהלת על ידי משטרת ישראל בשיתוף רשות המיסים, בסיוע הרשות לאיסור הלבנת הון ובליווי הפרקליטות.

עוד בוואלה! News:
כשחיזבאללה ישנה את כללי המשחק: התרחיש שמדאיג את ישראל בצפון
על מה מצביעים ולמה החרדים מתנגדים: המדריך המלא לחוק הגיוס
אחרי קמפיין בחירות רצחני: מקסיקו בחרה נשיא שמאל פופוליסטי

להב 433. ראובן קסטרו
להב 433/ראובן קסטרו

עו"ד תמיר סננס, המייצג את בעלי קבוצת הכדורגל בליגת העל, הגיע למשרדי להב 433 כדי להיפגש עמו אחרי מעצרו. "מרשי הוא איש עסקים מהמובילים במשק בתחום עיסוקו. אין דבר וחצי דבר במה שמייחסים לו", מסר עו"ד סננס.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל תמשיך למקד אכיפה נגד תופעות של פשיעה חמורה, תוך הפעלת כוחות משימה ואמצעים מיוחדים, על מנת לחשוף עבירות המסכנות את ביטחון הציבור ופוגעות בשלומו ולהביא את מבצעי העבירה לדין".

עוד באותו נושא

על מה מצביעים ולמה החרדים מתנגדים: המדריך המלא לחוק הגיוס

לכתבה המלאה

לאחר הופעה של עומר אדם: אחד מהחשודים נעצר כבר לפני חודש וחצי

אחד מהחשודים שעוכבו הבוקר לחקירה נעצר כבר לפני חודש וחצי אחרי הופעה של עומר אדם באצטדיון סמי עופר. החשוד שוחרר מיד בתום חקירה זו. על פי החשד, בוצעה העלמת הכנסות מאירועי ספורט ותרבות באצטדיון החיפאי במסגרת הפרשה שבה הוא נעצר הבוקר פעם נוספת יחד עם בעלי הקבוצה בליגת העל. בנוסף אליו, שניים מהחשודים שנעצרו הבוקר מועסקים במזנונים באצטדיון.

פרקליטתו של החשוד שנעצר לפני חודש וחצי, עו"ד שרון פישמן, ממשרד עו"ד דורון-טיקוצקי-קנטור-גוטמן ועמית גרוס, מסרה: "מרשי נעצר היום לפנות בוקר באופן מפתיע. האיש הינו שכיר המועסק בהפעלת המזנונים באצטדיון סמי עופר. הוא מעולם לא קיבל דבר לידיו ואין לו שום קשר לעבירות המיוחסות לשאר המעורבים כפי שפורסמו בתקשורת. הוא מכחיש את כל המיוחס לו במסגרת החקירה ואנו מקווים שהוא ישוחרר בהקדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully