וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של החשוד שתקף נהגות מתנצל: "הוא עבר תאונה ונפגע בראשו"

לדברי אביו של החשוד, שהתראיין לתכניתה של איילה חסון ב-103FM, בנו משתקם עדיין מתאונת דרכים קשה שעבר. "לבני אין עבר פלילי, הוא היה קצין בצה"ל והתחיל ללמוד. אני ממש מתנצל גם בשמי וגם בשמו. אנחנו לא אלימים או בעייתיים"

צלמים זמניים מורשים

האזינו לראיון:

אביו של הצעיר מעפולה החשוד שתקף באלימות שתי נהגות התנצל הבוקר (ראשון) בתכניתה של איילה חסון ב-103FM על מעשיו של בנו: "אני לא מכיר את הבחורה שנפגעה. אם זה הבן שלי אני ממש מתנצל גם בשמי וגם בשמו. אנחנו לא אלימים או בעייתיים ומבקשים סליחה אם הבן שלי פגע בה. אני מוכן לפגוש אותה ולהתנצל בפניה".

"לבני אין עבר פלילי. הוא התחיל ללמוד חשבונאות וכלכלה במרכז הבינתחומי בהרצליה ובעברו היה קצין בצה"ל בבסיס מוכר בפיקוד מרכז", סיפר האב והדגיש כי "אנחנו משפחה שכולם בה קצינים. גם אני הייתי קצין". לדבריו, בנו משתקם בעצמו מתאונת דרכים: "בני עבר תאונת דרכים קשה ואמרו לנו שהוא נהרג, לבסוף הסתבר שהצליחו להחיות אותו. הוא נפצע קשה מאוד והיה בתרדמת בבית חולים רמב"ם למשך חודש, ולאחר מכן בחצי שנה של שיקום שלא הסתיים. הפגיעה שלו הייתה רב מערכתית, הוא עבר ניתוח ראש. היה לו קשה והוא היה חסר סבלנות".

עוד בוואלה! News:
מכות בראש וסטירות: אישום בהתעללות נגד שלוש סייעות בגן בפתח תקווה
המולה ברכבת: חייל פלט כדור בדרכו לת"א ונפצע קל-בינוני
מעט מיטות אשפוז ומחסור ברופאים: דוח חמור על מערכת הבריאות

טובה בת 31 מעפולה שהותקפה על ידי נהג שצפרה לו ב-29 ביוני 2018. באדיבות המצולמת, מערכת וואלה! NEWS
הנהגת שהותקפה על ידי הצעיר בעפולה/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות המצולמת

אביו של החשוד הבהיר כי לא היה מודע לניסיונו של בנו להימלט מן הארץ לאחר האירועים. "שמעתי שהוא ניסה לטוס לחו"ל, לא הייתי מודע לכך. אולי זה נבע מהפחד שמנסים לאתר אותו. לא היה לי קשר אתו באותו זמן", סיפר. "ביום שישי הוא קיבל רכב חדש שהוא הזמין ונסע עם חברו להביא אותו מנצרת. מאז לא ראיתי אותו. קשה לנו מאוד. לאחר הפרסום של הסיפור אני מתקשה לצאת מהבית".

הצעיר בן ה-27 חשוד כי תקף נהגת בבעיטה ואיים עליה לאחר תאונת דרכים בין שני כלי הרכב, ומאוחר יותר תקף באלימות נהגת אחרת, לאחר שזו צפרה לו. החשוד אותר בהמשך הערב בנמל התעופה בן גוריון לאחר שככל הנראה ניסה לברוח מהארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully