וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראלי בן 29 נהרג בתאונת דרכים כשרכב על אופנוע בצפון הודו

28.6.2018 / 20:46

הצעיר נהרג בהתנגשות אופנועו עם אוטובוס בכביש המקשר בין קולו ומנאלי שבצפון המדינה. הודעה נמסרה למשפחתו. משרד החוץ פועל עם הקונסול בניו דלהי להעברת גופתו לקבורה בארץ

צעיר ישראלי בן 29 נהרג בתאונת דרכים בכביש המקשר בין מנאלי וקולו שבצפון הודו, 28 ביוני 2018. זק"א
זירת התאונה, היום/זק"א

צעיר ישראלי בן 29 נהרג היום (חמישי) בתאונת דרכים בכביש המקשר בין מנאלי וקולו שבצפון הודו. הודעה נמסרה למשפחתו של הצעיר. הקונסול בניו דלהי והמחלקה לישראלים בחו"ל מהאגף לעניינים קונסולריים במשרד החוץ מסייעים בהעברתו לקבורה בישראל.

מזק"א נמסר כי הדיווח על מותו של הצעיר התקבל סביב השעה 12:00, וכי בתאונה התנגש אופנועו באוטובוס. "קיבלנו טלפון ועל הקו היה מפקד משטרה מקומי שעדכן על תאונה קשה סמוך לקולו שבה מעורב צעיר ישראלי ושהוא מפונה במצב אנוש לבית החולים בקולו", סיפרו שליחי חב"ד בהודו הרב דני וינדרבאום וחזי נפרסטק. "עוד בדרך לבית החולים קיבלנו את הבשורה שהצעיר לא שרד את הפציעה הקשה ומותו נקבע על ידי רופא".

נפרסטק הוסיף כי השניים היו בזירת התאונה ויצרו קשר עם זק"א בישראל ועם משרד החוץ. "רק לפני כשלושה שבועות נאלצנו לטפל באדווה שנהרגה בתאונת ג'יפ קטלנית ולטפל בפצועים, ועשינו את כל המאמצים כדי לעזור ולהביאו לקבורה בארץ בעזרתם של המלאכים אנשי העשיה במשרד בחוץ שעובדים ללא לאות כדי לעזור בכל אירוע עד קצה העולם", הוסיף וינדרבאום.

עוד בוואלה! NEWS
טלטלה קשישה וחבטה בראשה: מטפלת סיעודית הודית מואשמת בתקיפה
היועמ"ש על חוק הגיוס החדש: "מעורר קשיים משפטיים משמעותיים"
"תגמור אותה כבר": התכתבות הווטסטאפ בין החשודים ברצח ביפו נחשפת

צעיר ישראלי בן 29 נהרג בתאונת דרכים בכביש המקשר בין מנאלי וקולו שבצפון הודו, 28 ביוני 2018. זק"א
זירת התאונה, היום/זק"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully