וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טלטלה קשישה וחבטה בראשה: מטפלת סיעודית הודית מואשמת בתקיפה

יוסטינה פארנה עובדת זרה מהודו, טיפלה באישה סיעודית בת ה-77 שסובלת מאלצהיימר. לפי כתב האישום המטפלת צבטה וחבטה בחסרת הישע בכמה הזדמנויות תוך שהיא תופסת את פניה בחוזקה וחונקת אותה בצווארה ובעורפה. בדיון בהארכת מעצרה נראתה הנאשמת כשהיא בוכה וצועקת

צילום: רוני כנפו, עריכה: שניר דבוש

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (חמישי) לבית משפט השלום כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים נגד מטפלת סיעודית בגין תקיפת קשישה בכמה מקרים. על פי כתב האישום יוסטינה פארמה, אזרחית הודו, טלטלה בחוזקה את הקשישה מצד לצד, תפסה בפניה בחוזקה, משכה אותה מהצוואר בחוזקה וצבטה את גופה ופניה תוך גרימת כאב. "כתוצאה ממעשי הנאשמת נגרם לחסרת הישע מכאוב וחבלה של ממש", נכתב בכתב האישום המייחס לה עבירה של תקיפת חסר ישע.

פארמה טיפלה בקשישה סיעודית בת 77 הסובלת מאלצהיימר החל משנת 2016, והתגוררה עמה בביתה. על פי כתב האישום, בתחילת החודש נכנסה הנאשמת לחדר המטופלת בעודה שוכבת, צבטה אותה כמה פעמים ו"הרימה אותה תוך שהיא אוחזת את צווארה בחוזקה באמצעות שתי ידיה וחבטה בה בכוח במיטה, תוך שהיא גורמת לחסרת הישע כאב". בהמשך, מתואר כי היא "תפסה את פניה בחוזקה וחבטה את ראשה במיטה".

תועדה מתעללת בקשישה- עובדת זרה, בת 37 מהודו נעצרה בחשד להתעללות בקשישה בת 77 שבה טיפלה. מערכת וואלה! NEWS
פארמה/מערכת וואלה! NEWS

במקרה אחר הנאשמת לחצה על פלג גופה העליון של האישה הסיעודית, תוך שהיא מטלטלת אותה בחוזקה כמה פעמים ואף צובטת אותה בפטמה בעודה "נאנקת מכאבים". זמן קצר לאחר מכן, נטען, הנאשמת לפתה "בחוזקה את צווארה של חסרת הישע באמצעות ידיה, הרימה אותה מצווארה בחוזקה וטילטלה אותה מצד לצד כמה פעמים, זאת ללא כל צורך ותוך שהיא גורמת לחסרת הישע כאב".

בנוסף למקרים אלה, מתוארים מקרים נוספים שבהם הנאשמת צובטת בחוזקה את הקשישה, מטלטלת אותה בחוזקה ואף מכה אותה בעורפה.

חלק מהמקרים תועדו בסרטונים שהוגדרו כקשים לצפייה. כתב האישום הוגש באמצעות עו"ד בריג'יט ויטאלי מפרקליטות מחוז ירושלים. בדיון בהארכת מעצרה ציין נציג המשטרה כי הנאשמת נראית בוכה וצועקת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully