וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תגמור אותה כבר": התכתבות הווטסטאפ בין החשודים ברצח ביפו נחשפת

28.6.2018 / 14:10

לוואלה! NEWS הגיעו תכני השיחות בין בתה של פאדיה קדיס וחברה כמה ימים לפני הרצח. "תראה לי שאתה חזק, אל תפחד עכשיו", כתבה טרייסי לחברה אמיר שהשיב: "תסמכי עליי". מחקירת האירוע עלה כי השניים השאירו את הגופה במקלחת ויצאו למסע קניות על חשבון הקורבן

צילום: ניב אהרונסון ואבי אשכנזי

טרייסי קדיס, החשודה ברצח אמה פאדיה בביתה ביפו בתחילת החודש, התכתבה בימים שקדמו לכך עם חברה אמיר מרמש ושלחה לו דברי עידוד לקראת המעשה שתכננו. השניים מחקו את ההתכתבויות המפלילות ביניהם אך המשטרה הצליחה לשחזר את ההודעות באמצעים טכנולוגיים. תוכנן של כמה מההודעות נחשף עתה לראשונה בוואלה! NEWS.

בין היתר כתבה קדיס למרמש: "תראה לי שאתה חזק, תגמור אותה כבר ותטפל בה. אל תפחד לי עכשיו". על כך השיב לה חברה: "תסמכי עלי". צוות החקירה המיוחד של מרחב יפתח הציג את תכני ההתכתבויות לשני החשודים - מה שהוביל את קדיס להישבר בחקירה ולהודות ברצח. בעקבות הודאתה, גם חברה הודה בחלקו בביצוע העבירה.

המשטרה מייחסת לשני הצעירים עבירה של רצח בכוונה תחילה. בין היתר, בעקבות פענוח ההתכתבויות ביניהם בימים שקדמו למעשה. "זה שהיא לא החזיקה בסכין לא מפחית את חלקה", אמר גורם במשטרה. "אנחנו סבורים כי הראיות שאספנו כולל פענוח ההתכתבויות מובילות לכך ששניהם ביצעו את הרצח".

רצח יפו. עיבוד תמונה
רצח יפו/עיבוד תמונה
טרייסי קדיס, ביתה של פאדיה , חשודה ברצח אימה. פייסבוק, מערכת וואלה! NEWS
טרייסי קדיס/מערכת וואלה! NEWS, פייסבוק

אתמול הותרו לפרסום פרטי הרצח, מהם עולה כי קדיס, אלמנתו של ראש העדה הנוצרית ביפו, התנגדה לקשר בין בתה לבין חברה המוסלמי. לטענת המשטרה, השניים זעמו על כך והחליטו לרצוח אותה ואף שוחחו על כך בהודעות ביניהם במשך כמה שבועות.

עוד נחשף בי ביום הרצח הכניסה בתה של קדיס את מרמש לבית המשפחה וזה דקר אותה במקלחת. לאחר מכן השניים סגרו את גופת האם בחדר המקלחת, ניקו את עצמם מכתמי הדם והסתירו את הסכין. טרייסי אף לקחה את ארנקה של אמה ומכשיר הטלפון שלה עמה לבית הספר ושם השיבה להודעות ששלחו לה מכריה במהלך יום הלימודים - כדי ליצור מצג שווא כאילו היא עודנה בחיים ומנהלת את יומה כבשגרה.

פאדיה קדיס, בכירה בעדה הנוצרית ביפו שנרצחה בביתה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פאדיה קאדיס. בתה המשיכה לשלוח הודעות ממכשיר הטלפון הנייד שלה/מערכת וואלה!, צילום מסך
זירת רצח ביפו. יפו 48, מערכת וואלה! NEWS
זירת הרצח, בתחילת החודש/מערכת וואלה! NEWS, יפו 48
  • עוד באותו נושא:
  • יפו
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully