וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת ה-19 הזו אנסה את האקס שלה באיומי מצ'טה

10.7.2018 / 9:06

צעירה חמושה במצ'טה איימה לפגוע באקס שלה אם לא יקיים עמה יחסי מין ללא הפסקה והשתינה על המיטה שלו כשזה ניסה לסרב בפעם השנייה

אתר רשמי

בסרטון - סמנת'ה מירס חלמה להיות זמרת

סמנתה מירס בת ה-19 התקשתה להתגבר על הפרידה מבן זוגה מזה 7 שנים, פרצה לביתו ואנסה אותו באיומיי סכין מצ'טה. בתקשורת המקומית דווח שבשישי שעבר מירס הגיעה לביתו שליד הפארק הלאומי גרייט פולס, מונטנה, כהוא לא היה בבית, והמתינה לו בחדרו בעודה מסתתרת מאחורי הדלת. כשחזר הביתה, היא חשפה בפניו את המצ'טה והכריחה אותו לשכב על המיטה ולהתפשט. מממצאי החקירה עולה שמירס הסירה את תחתוניה, זחלה לאיטה על הקורבן וקיימה עמו יחסי מין ללא הסכמתו כשהיא מחזיקה בידה את המצ'טה לאורך כל האקט.

סמנתה מירס אנסה את האקס שלה באיומיי מצ'טה. משטרת גרייט פולס, אתר רשמי
תמונת המעצר של סמנתה מירס אנסה את האקס שלה באיומי מצ'טה/אתר רשמי, משטרת גרייט פולס

עוד בנושא:

סמנתה מירס אנסה את האקס שלה באיומיי מצ'טה. משטרת גרייט פולס, אתר רשמי
סמנתה והחבר בימים טובים יותר/אתר רשמי, משטרת גרייט פולס

האקס, שפרטיו נותרו חסויים, סיפר בחקירה שחשש להתנגד או לצאת מהחדר שמא תפגע בו. לדבריו כשניסה לדחוף אותה מעליו, היא נשכה אותו בזרוע. הוא סיפר שאחרי הסקס, הוא הצליח לצלם כמה תמונות שלה עם המצ'טה בזמן שהיא התיישבה על המיטה. בשלב הזה היא הכריחה אותו לקיים עמה שוב יחסי מין וכשסירב והחל להתווכח איתה היא קרעה חתיכה של טפט מהקיר והשתינה במכוון על מיטתו.

הוא טוען שהצליח ליצור קשר עם המשטרה לאחר ששכנע אותה לעשות שיחת טלפון קצרה לחברו דאג. לדבריו הצליח לצאת מהחדר ולברוח בדיוק כשהמשטרה הגיעה למקום. מירס מואשמת בפריצה בנסיבות מחמירות, תקיפה בנשק, כליאה בלתי חוקית, תקיפת בן זוג ובשתי עברות של קונדסות פלילית. המשטרה דיווחה שהיא צפויה לעמוד בפני האשמות נוספות - אולם לא ברור אם תואשם באונס, בשל בעיות בהגדרות החוקתיות של אונס.

סמנתה מירס אנסה את האקס שלה באיומי מצ'טה. MYDRIM JONES, צילום מסך
סמנתה מירס השתינה על המיטה של האקס שלה אחרי שזה סירב לפעם שניה/צילום מסך, MYDRIM JONES

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully