וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תפסה את בן הזוג באמצע שלישייה - אך דווקא הוא נותר ללא מילים

27.5.2018 / 10:07

פלישיה החליטה להיעזר בערוץ היוטיוב "לתפוס בוגד" כדי לגלות האם החבר שלה, טרי, באמת נאמן. תוצאות הניסוי לא היו בדיוק מה שקיוותה, אך הרגע הכי מדהים הגיע דווקא אחרי שהכל הסתיים

to catch a cheater

ערוץ היוטיוב "לתפוס בוגד" הביא מאז הקמתו להתפרקות מערכות יחסים רבות, לאחר שאירגן תרגילי עוקץ שהביאו לתפיסת בוגדים על חם. התסריט פחות או יותר חוזר על עצמו: הבחורה רוצה לוודא שבן זוגה נאמן לה ופונה לצוות התוכנית, ששולח אל הגבר אישה שקשה לעמוד בפניה, ובכל התהליך צופה בת הזוג החרדה דרך מצלמה נסתרת. עד פה, זה בדיוק מה שקרה גם לפלישיה וטרי, אבל דווקא סופו של תרגיל העוקץ היה שונה מאוד מהרגיל והשאיר את הצופים בהלם מוחלט.

עוד ב"אסור לפספס"
עיר החטאים האבודה והסוררת אותרה מתחת למים סמוך לג'מייקה
מה עומד מאחורי הסרטון הויראלי של האישה שעשתה את צרכיה בבית קפה וזרקה על העובדים?

חבר נתפס בוגד. אתר רשמי
עוד בוגד נתפס על חם/אתר רשמי

השחקנית הבלונדינית שנשלחה לטרי לא התקשתה להוכיח את חוסר נאמנותו. היא פגשה אותו יחד עם חברו ריקו ומהר מאוד הוציאה ממנו את השקר הראשון - כאשר הוא אמר לו שהוא פנוי. לשמע השקר, פלישיה החלה לבכות והתקשתה להירגע כאשר ראתה שהבלונדה נכנסה לחדר עם שני הגברים. "חשבתי שאולי נשחק ביחד", ניתן לשמוע אחד מהם אומר ואת הבחורה משיבה: "חיים רק פעם אחת".

פלישיה ישבה והמשיכה הקשיב למתרחש, הקלטה של דברים שאי אפשר היה לשדר ביוטיוב, ולבסוף אמרה: "הם מזד**נים. לא צריך להיות מדען כדי להבין את זה". אחרי 35 דקות של סבל, פלישיה התקשרה לטרי כדי להתעמת איתו על מעשיו. "ראיתי אותך ואת ריקו מז##נים את הבחורה הזו". טרי עוד ניסה להכחיש, אך אז הפילה עליו בת זוגו את הפצצה הגדולה: "אני בהריון ממך". טרי לא מצא את המילים וניתק את הטלפון, ולנו נותר רק לנחש מה קרה לאחר מכן.

צפו בתיעוד המלא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully