וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה עומד מאחורי הסרטון הויראלי של האישה שעשתה את צרכיה בבית קפה וזרקה על העובדים?

21.5.2018 / 9:08

בסרטון המטריד שרץ ברשת ובקבוצות הווטסאפ נראית אישה עצבנית עושה את צרכיה על רצפת בית הקפה טיס הורטונס ומשליכה את הצואה על העובדים. זהירות: הצפייה לא לבעלי קיבה רגישה

צילום מסך

אישה קנדית כל כך כעסה על החלטת עובדי בית הקפה "טים הורטונס" שלא לאפשר לה להיכנס לשירותים - שהיא נקטה בצעד מטריד, הפשילה את מכנסיה בפומבי, עשתה את צרכיה על רצפת בית הקפה וזרקה את הצואה על העובדים. חלקכם ודאי נתקלתם בסרטון הזה שרץ ברשתות החברתיות ובווטסאפ, ללא הסבר מתי צולם, היכן ומה עלה בגורלה של המטורללת. עכשיו הגיע הזמן לקבל קצת הסברים.

התקרית המתועדת, שאירעה בשני שעבר, פורסמה ביוטיוב והוסרה משם לא לפני שכמה גולשים כבר הספיקו להוריד ולשתף את הסרטון בעצמם. דוברת רשת בתי הקפה הקנדית סיפרה לחדשות "באזפיד" שלחלק מהסניפים יש "מדיניות גישה מוגבלת לשירותים כדי להבטיח את הנאתם של הסועדים". הדוברת סיפרה כי למיטב ידיעתה העובדים סירבו לאפשר לאישה להיכנס לשירותים על בסיס "ניסיון עבר של התנהגות לא נאותה מצידה". נראה שההתנהגות הזו תקפה גם במקרה שהיא לא נכנסת לשירותים.

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

מתעמלים ידועים משתפים סרטונים של הנפילות הכואבות שלהם במסגרת אתגר ויראלי חדש

לכתבה המלאה

העובד שחטף ממנה מיהר להודיע לרשויות, שממשיכות לחקור את האירוע. הולי לארג'י, דוברת המשטרה הרכובה המלכותית של קנדה בלנגלי, אמרה לחדשות באזפיד שהאישה נעצרה לזמן קצר לאחר התקרית. היא תופיע בבית המשפט במועד מאוחר יותר, שם יקבע אם היא עומדת בפני האישומים שיוחסו לה. זהותה לא פורסמה, אולם לארג'י סיפרה שהאישה מוכרת למשטרה ש"התמודדה עמה בעבר".

"אנחנו שואפים ליצור סביבה מסבירת פנים לכל האורחים שלנו והקהילות שאנו משרתים", אמרה רשת בתי הקפה בהודעה רשמית, "אנחנו מודאגים עמוקות מהסרטון הזה, משום שבטיחותם של חברי הצוות שלנו והסועדים היא תמיד בראש סדר העדיפויות שלנו".

מסקנה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully