וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאץ' מהגהנום: רצח את הדייט מהטינדר כי שיקרה לו שהיא בתולה

7.6.2018 / 9:41

גארי צ'ו, מתאגרף בן 28, תלה את עצמו ימים ספורים לאחר שגופתה של יי-מין הון נמצאה מבותרת בשבע שקיות אשפה. "הרגשתי מרומה בגלל השקר", הוא כתב בפייסבוק אחרי המעשה הנורא

מערכת וואלה

סיפור זוועה תוצרת טאיוואן: מתאגרף ולוחם MMA בשם גארי צ'ו נחשד כי רצח את יי-מין הון, בחורה שפגש דרך הטינדר, לפני ששם קץ לחייו. הבלשים שחוקרים את האירוע הקשה טוענים שצ'ו הרג אותה מתוך קנאה, ככל הנראה לאחר שתפס אותה בוגדת בו למרות שטענה בפניו כי היא בתולה. במצלמות האבטחה מאיזור זירת הרצח ניתן לראות את צ'ו בן ה-28 ואת הון בת ה-27 נכנסים לתוך הדירה שלו בניו טאיפיי סיטי, ולאחר הרצח הוא ביתר את גופתה וזרק אותה לשבע שקיות אשפה. מספר ימים לאחר מכן, הוא התאבד.

עוד בנושא

זו אטלנטיס? נחשפו תמונות של פירמידה מסתורית שקועה בים
אף אחד לא מצליח להבין מה קורה פה בתמונת האנשים המתחבקים

רצח את הדייט מטינדר והתאבד. צילום מסך
גארי צ'ו/צילום מסך
רצח את הדייט מטינדר והתאבד. צילום מסך
יי-מין הון/צילום מסך

המשטרה מצאה מכתב התאבדות בו נכתב: "היא הטעתה אותי", ליד גופתו התלויה. לפני כן עוד הספיק להכחיש את מעורבותו בהיעלמותה של הון בפני משפחתה המודאגת. "בחיים לא פגעתי בה או הגבלתי את החופש שלה", טען בפייסבוק, "אחרי שנפגשו בטינדר, היא שיקרה לי ואמרה שהיא בתולה". לדבריו, היא ניסתה לחזור אליו כמה פעמים אחרי שניסה להיפרד ממנה. "הרגשתי נבגד ומרומה כשגיליתי ששיקרה, ושהיא בוגדת בי עם גבר אחר".

אחיה של הון יצר קשר עם המשטרה, שערכה חיפוש בביתו של צ'ו, וכך נמצאה קלטת האבטחה שהוכיחה שהיא נכנסה איתו לדירה. בקלטת האבטחה של יומיים לאחר מכן, רואים אותו יוצא מהדירה בשעות הבוקר המוקדמות עם שבע שקיות זבל בידיו. מספר ימים לאחר מכן, המשטרה מצאה גם שאריות נוספות של הון בערוגת פרחים באיזור הדירה של צ'ו, ויום לאחר מכן הוא נמצא ללא רוח חיים. הבלשים ממשיכים לחקור את המקרה המזעזע

רצח את הדייט מטינדר והתאבד. צילום מסך
הקורבן נכנסת לדירה ממנה לא תצא/צילום מסך

על פי התקשורת המקומית, אישה שהציגה את עצמה כאקסית של צ'ו סיפרה שהתעלל בה בעבר ושהחזיק אותה כנגד רצונה ואף חשפה תמונות של הפציעות שגרם לה.

רצח את הדייט מטינדר והתאבד. צילום מסך
החשוד יורד עם השקיות מדירתו/צילום מסך
רצח את הדייט מטינדר והתאבד. צילום מסך
השקיות בהן נטמנו חלקי הגופה/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully