וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורה הציגה לכיתה תמונה שלה מבצעת מין אוראלי בבעלה - ואנסה תלמיד

13.6.2018 / 9:46

ג'סיקה לנגפורד נמצאה אשמה בשישה סעיפים, החמור שבהם קיום יחסי מין עם תלמיד שלה, שהיה בן 14 בשעת המעשה. במשך שנים היו חשדות נגדה אך לא ננקטו צעדים, כעת זה ייגמר מאחורי הסורגים

אתר רשמי

מורה לשעבר בבית ספר באוהיו נמצאה אשמה בקיום יחסי מין עם תלמיד של בן 14 בחדר כיתה נעול. חבר המושבעים מסר את החלטתו בשבוע שעבר אחרי יומיים של דיונים והתלבטויות, והביאו להרשעתה של ג'סיקה לנגפורד בת ה-32 בכל ששת הסעיפים שבהם הואשמה. בזמן שפסק הדין ניתן בבית המשפט, לנגפורד נשברה ובכתה במשך דקות ארוכות.

עוד בנושא

המורה הזמינה את התלמיד לביתה - ואנסה אותו בעזרת בעלה

"המורה עם ההטבות" שאנסה תלמידים: הציונים שלהם השתפרו

מורה קיימה יחסי מין עם תלמיד בן 14. צילום מסך
ג'סיקה לנגפורד/צילום מסך

הקורבן, היום כבר בן 15, העיד בפני בית המשפט ותיאר את השתלשלות האירועים, שהובילו אותו לשכב עם מורתו ביום הלימודים האחרון של שנת הלימודים שעברה. "התחלנו להתנשק וזה התדרדר משם", סיפר הנער שתואר בתקשורת כ"חתיך". לדבריו, השניים ביצעו מספר אקטים מיניים - כולל מין אוראלי וחדירה, במשך כ-20 דקות ועד שמנהל בית הספר דפק על דלת הכיתה הנעולה. על פי העדות שלו, המורה ביקשה מהנער להתחבא מתחת לשולחן ועזבה את המקום עם המנהל. לאחר מכן היא חזרה וביקשה ממנו "להיצמד לסיפור" לפי היה שם כדי לסדר את השולחנות. "היה לי לא נוח", הוא אמר, "זה הרגיש לא בסדר".

עוד באותו נושא

באישור ההורים: התלמיד ניהל מערכת יחסים מינית עם המורה שלו

לכתבה המלאה
WDTN

בשלב מוקדם יותר של העדות שלו, הוא תיאר כיצד יצרה איתו קשר בסנאפצ'אט, ולאחר ששאל אותה מדוע עשתה את זה אמרה לה שהיא רוצה לשכב איתו. עורכי הדין של המורה ניסו לערער על האמינות של הנער והזכירו לו שבעבר אמר מספר פעמים שלא קיים איתה יחסי מין, והוא השיב כי הכחיש כי חשש שחברתו תיפרד ממנו אם תגלה כי בגד בה. על פי התביעה במשפט, המעשים והודעות הטקסט של לגנפורד, שנחשפו במהלך המשפט, הם "מילים ומעשים של אשמה".

לנגפורד, אישה נשואה ואמא לילד, לימדה מתמטיקה בחטיבת הביניים מיאמיסבורד במשך תשע שנים, והתפטרה מעבודתה לאחר שההאשמות נגדה החלו לצוץ - ולא מדובר רק במקרה הבודד הזה. המורה נמצאה אשמה גם בכך שהראתה לילדי כל הכיתה תמונה שלה מבצעת מין אוראלי בבעלה כי רצתה "ליצור אווירה קלילה יותר". בנוסף, במשך שנים היא נהגה לקנות את שתיקת הילדים בעזרת מתנות יקרות כמו אייפונים.

מורה קיימה יחסי מין עם תלמיד בן 14. צילום מסך
חטיבת הביניים המדוברת/צילום מסך
מורה קיימה יחסי מין עם תלמיד בן 14. צילום מסך
המורה לשעבר בבית המשפט/צילום מסך

למעשה, החשדות נגדה התעוררו הרבה לפני ששכבה עם אותו נער. שנה וחצי קודם לכן, היא הוזהרה שלא לקיים מגע פיזי עם התלמידים שלה ועל פי דו"ח המשטרה, הבוסים שלה חששו כבר מזמן מדרכיה, לאחר שנתפסה יושבת בחיקו של אחד התלמידים במהלך השיעור. "זה היה אמור להספיק כדי להרים דגל אדום ומישהו היה אמור לעשות משהו", אמר מומחה במשפטים, אבל לנגפוורד אף פעם לא הוענשה ורק ספגה אזהרות חוזרות ונישנות.

מורה קיימה יחסי מין עם תלמיד בן 14. צילום מסך
לנגפורד מתפרקת בבכי/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully