וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הון על הרציף: יהלומים בשווי 15 אלף דולר נשכחו בתחנת הרכבת בית יהושע

28.6.2018 / 12:30

עובד הרכבת היה בדרכו להשקות את העציצים כשנתקל באבדה יקרת הערך. בעליה עשה את דרכו לעבודתו בבורסה ברמת גן כששמע בתחנת הרכבת את הכריזה על דבר מציאתה של "מעטפה ייחודית" ברציף. הוא אף הציע לעובד תמורה כספית אך זה סירב: "יותר חשוב להיות אדם טוב"

יהלומים בשווי 15 אלף שקל שנמצאו בתחנת רכבת בית יהושע. דוברות רכבת ישראל, אתר רשמי
15 אלף דולר. היהלומים שנמצאו/אתר רשמי, דוברות רכבת ישראל

הנוסעים שחלפו אתמול ברציף של תחנת הרכבת בית יהושע בשרון היו עדים למקרה לא שגרתי, לאחר שנמצאה במקום מעטפה שהכילה יהלומים בשווי 15 אלף דולר. המעטפה נפלה כמה שעות לפני כן ל-י', יהלומן שעשה את דרכו ברכבת מאזור עבודתו בבורסה ליהלומים ברמת גן לביתו שבאזור שרון. היא נמצאה כשהיא זרוקה על רצפת הרציף על ידי עובד אדמיניסטרטיבי של רכבת ישראל שסייר במתחם התחנה, בטרם מיהר להעביר אותה למנהל התחנה.

י', שגילה על האובדן יקר הערך כשכבר היה בדרכו חזרה לביתו, החל לשחזר את צעדיו וחזר לתחנת הרכבת כדי לחזור למקום עבודתו בבורסה ברמת גן. כשהמתין ברכבת שמע את בכריזה את ההודעה שבישרה כי "נמצאה מעטפה ייחודית ברציף, כל היודע על הפריט המדובר נא לגשת במהרה אל מנהל התחנה". משם מיהר היהלומן אל משרדו של מנהל התחנה וקיבל לידיו בחזרה את המעטפה יקרת ערך.

עוד בוואלה! NEWS:
ירי בחניון, גופה ביער ורכב שרוף: פוענח רצח היהלומן מלוד
הר הבית וכנסיית הקבר: הנסיך וויליאם יסיים את ביקורו בירושלים
למרות עצירת התמרונים: ארה"ב משדרגת מערכות הגנה בדרום קוריאה

סלאביק אברמוב עובד תחנת רכבת בית יהושע. דוברות רכבת ישראל, אתר רשמי
"הוא התרגש מאוד והודה לי". סלאביק/אתר רשמי, דוברות רכבת ישראל

העובד, סלאביק אברמוב, סיפר בשיחה עם וואלה! NEWS שהוא היה בדרכו להשקות את העציצים בתחנת הרכבת: "בעת עבודת ההשקיה ובמנהרה בין הרציפים ראיתי מעטפה קטנה. הרמתי אותה וראיתי שיש בה יהלומים. נזכרתי בשיחה ששמעתי עוד קודם לכן במשרד מנהל התחנה על אדם שטען שאיבד מעטפה עם יהלומים, ומיהרתי למנהל התחנה להחזיר את השקית. כשהנוסע חזר לקחת את האבידה והא התרגש מאוד והודה לי".

לדבריו, בעל האבדה אף הציע לתת לו ל ולמנהל סכום כספי למנהל ולעובד שמצא את המעטפה, כתודה על כך שהשיבו לו אותה. משה עדרי, מנהל התחנה, הסביר: "אנחנו רואים בהחזרת האבדה חלק מהשירות של עובדי רכבת ישראל לנוסעיה".

עוד באותו נושא

"אירוע מכוער ממש נסיעת השוקולד": צפו במהומה ברכבת ישראל

לכתבה המלאה
משה עדרי מנהל תחנת רכבת בית יהושע. דוברות רכבת ישראל, אתר רשמי
"החזרת האבדה היא חלק מהשירות". עדרי/אתר רשמי, דוברות רכבת ישראל

עדרי סיפר כי הנוסע המודאג נכנס למשרדו בערך בשעה 17:15 ושאל אם נמצאה שקית יהלומים. לאחר שנמצאה המעטפה, "בעזרת פרטים מזהים וידאנו שאכן הוא בעל האבדה. המתנו לו בתחנה ושמרנו את המעטפה עד להגעתו".

"במסגרת עבודתי אני מוצא אבדות רבות, לעיתים יקרות ערך, אך מעולם לא חשבתי לקחת לעצמי", הוסיף אברמוב. "יש לי ילדים ונכדים, ואני מנסה להוות עבורם דוגמה אישית. אבדות צריך להחזיר ואסור ליהנות על חשבון סבל של אדם אחר. כסף זה חשוב אבל הרבה יותר חשוב להיות אדם טוב".

תחנת רכבת אחיהוד, 21 במרץ 2017. ערן גילווארג
תחנת רכבת/ערן גילווארג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully