וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אירוע מכוער ממש נסיעת השוקולד": צפו במהומה ברכבת ישראל

24.6.2018 / 18:35

מהומה פרצה בין מאבטחי רכבת ישראל לאחד הנוסעים, בעקבות תלונה על כך שהטריד נוסעת אחרת שישבה מולו. "זה היה ממש מפחיד. לא זוכרים אירוע כזה מכוער", אמרו כמה מהנוסעים שהיו עדים לאירוע. צפו בתיעוד

עריכה: שניר דבוש

שלוותם של נוסעי הרכבת הפרברית שנסעה הבוקר (ראשון) מתחנות אזור השרון לתל אביב הופרה בעקבות תגרה שהתפתחה במהלך הנסיעה. התגרה פרצה בעקבות דרישה של מאבטח הרכבת מאחד הנוסעים לעזוב את הרכבת, זאת לאחר שהנוסעים התלוננו על התנהגותו כלפי אישה ששהתה אף היא באחד הקרונות.

הנוסעים שמעו את חילופי הדברים בין האישה לבין נוסע מבוגר, והתלוננו למאבטח הרכבת ולפקח נוסף, בטענה כי הטריד אותה. הם ביקשו כי הצוות יטפל מידית בנוסע האלים, או לחלופין יתנצל על דבריו הקשים.

בתיעוד שהגיע לידי וואלה!NEWS ניתן לראות כיצד הדרישה של מאבטחי הרכבת מאותו אדם, הפכה לקטטה אלימה. מאבטחת שהגיעה למקום ביקשה ממנו להתלוות אליה ולעזוב את הקרון לאחר הדברים שאמר לנוסעת. "איזה עיניים יש לך" צעק הנוסע לכיוון המאבטחת. מהר מאוד הצטרפו אל המאבטחת פקחים ואנשי אבטחה נוספים שדרשו מהנוסע לעזוב את הרכבת. בשלב מסוים, המאבטחים הקימו את הנוסע ממושבו, אלא שאז הוא נפל על רצפת הקרון, ורק לאחר ויכוח קולני לעיני כל הנוסעים - הצליחו להורידו בתחנת האוניברסיטה בתל אביב.

עוד בוואלה! NEWS:
צה"ל תקף רכב של משגרי בלוני תבערה בעזה; שריפות ב-20 מוקדים בעוטף
נערה סודאנית שרצחה את בעלה האנס נידונה למוות: "לא רציתי להתחתן"
"יפהפיה!": יועץ רה"מ חשף שיחות בין ג'ודי ניר מוזס לשרה נתניהו

תיעוד: מהומה פרצה בקו הרכבת מתחנות השרון אל תחנות תל-אביב בעקבות נוסע שהטריד נוסעת ואיים על מאבטחת. מערכת וואלה! NEWS
מתוך תיעוד האירוע ברכבת/מערכת וואלה! NEWS

"אני נוסע עשרות שנים ברכבת ישראל, הבוקר אפילו הבת שלי הצטרפה אליי לנסיעה, אבל אירוע כזה מכוער אני לא זוכר, ממש נסיעת השוקולד", אמר מ' שתיעד את המהומה שפרצה בבוקר דקות בודדות לאחר האירוע.

בתו בת ה-14 של מ', שרק יצאה לחופשת הקיץ והצטרפה לאביה בנסיעה למרכז חשה אף היא באי הנוחות. "זה היה מפחיד ומבעית, ממש לא נעים לשמוע אדם מבוגר מתבטא וקורא ככה בצורה פוגענית לנוסעת. תוסיף לזה את האיחור ב-20 דקות", טענה. מ' אביה הוסיף כי למרות האירוע, הוא אינו חושש לאפשר לבתו להמשיך לנסוע ברכבת. "צוות הרכבת פעל במהירות ובנחישות בטיפול במקרה החריג", ציין.

מרכבת ישראל נמסר: "בעקבות תלונה של נוסעת על הטרדה מצד נוסע, הורד הנוסע מהרכבת בתחנת תל אביב אוניברסיטה, על ידי צוות רכבת ישראל ובהם מאבטחת אשר הייתה ברכבת, הפקח ומנהל התחנה. הצוות פעל בהתאם לנהלים ובמטרה לאפשר לרכבת ליסוע ללא הפרעה. אנו שבים ומבקשים מכלל לקוחותינו לכבד את הנוסעים האחרים, ומזכירים כי צוותי רכבת ישראל: פקחים, מנהלים, דיילים ומאבטחים, עומדים לרשות הנוסעים בכל בעיה שמתעוררת בעת הנסיעה ובתחנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully