וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יפהפיה!": יועץ רה"מ חשף שיחות בין ג'ודי ניר מוזס לשרה נתניהו

24.6.2018 / 11:42

לאחר ראיון ביקורתי שהעניקה אשת התקשורת ג'ודי שלום ניר מוזס, ובו מתחה ביקורת על שרה נתניהו, פרסם אחד מיועצי ראש הממשלה שורה של מסרוני תמיכה שמוזס העבירה אליה לכאורה. מוזס צייצה בתגובה: "כל אדם שדואג למעמדו בממשלת ישראל נאלץ ללקק לשרה"

צילום: שי מכלוף, עריכה: יאיר דניאל

לאחר הריאיון הביקורתי שהעניקה אשת התקשורת לעיתון "ידיעות אחרונות" בסוף השבוע האחרון, ובו מתחה בין היתר ביקורת על רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו, חשף היום (ראשון) יונתן אוריך, אחד מיועציו של ראש הממשלה, מסרונים שהעבירה מוזס לכאורה לנתניהו, בהם החמיאה לה והביעה בה תמיכה, הממחישים לדבריו את "השקרים והצביעות" בדבריה. אוריך כתב כי הדברים צונזרו מהתגובה שהועברה ל"ידיעות אחרונות" בעקבות הראיון.

עוד בוואלה! News:
איום כוחות איראניים מטרים מהגבול: בצה"ל נערכים למהלך של אסד
נתניהו תקף את תכנית הביקור של הנסיך וויליאם: ירושלים בירתנו לנצח
אחרי שהקפיץ מדינה שלמה: עבודות שירות לצעיר שביים את חטיפתו

מצעד הגאווה ה20 בתל אביב, יוני 2018. ראובן קסטרו
ג'ודי שלום ניר מוזס/ראובן קסטרו

בין היתר, צוטטה מוזס כמי שכתבה לנתניהו "כל העיתונאים כאן הם בשוק ממני. הסברתי להם שרק את רצח ארלוזורוב לא הפילו עליך"; "מציעה לך לקחת נשימה ממש עמוקה כי העופות הטורפים איבדו את השפיות ואת הקורבן הכי קל"; "שרה נראית יפייפיה!!!! פשוט מדהים הבגד והתלתול הקטן בקצוות. כולם ריכלו על זה"; "מקבלת תגובות מכל חברי בעולם שביבי עשה אפגרייד ענק לישראל ושאשתו נראית יפייפיה... כיף"; "אני רוצה שתסתערי על העם הדפוק הזה. שיכירו אותך טיפה, אל תתעלמי. אני לא מהמתחנפות סתם. הגיע זמנך לככב" וכן "הייתי בשבת בבוקר בריאיונות בנס ציונה והמנחה שאל אותי עליך. מאוד פרגנתי לך. אמרתי שאת קורבן לשונאי ביבי ועוד מלא דברים טובים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

חשפית המסרונים

בתגובה צייצה הבוקר מוזס נגד משפחת נתניהו, וכתבה כי "מה שברור שכל מי שחפץ חיים בממשלה, כל אדם שרצה לשמר/לקדם/ לדאוג למעמדו בממשלת ישראל נאלץ ללקק לשרה". לדבריה של מוזס, אף היא נהגה כך, "מאחורי הגב של סטיב שלדעתי היה השר היחיד שלא הסכים להסתמס איתה או עם יאיר וללקק להם. למרות שרבים אמרו לו שזו הדרך היחידה להתקדם. בלי שידע לקחתי כדור נגד בחילה ועשיתי את זה", לשון הציוץ.

ציוץ נוסף של מוזס התייחס לציטוט מתוך הראיון שהעניקה לעיתון, ובו טענה דובריו של ראש הממשלה העבירו מסר לעיתונאי שישב לצידה בפאנל בטלוויזיה, לפיו היא "מלכלכת על ביבי כי היא נורא רצתה לשכב עם ביבי והוא לא רצה אותה". מוזס צייצה בעקבות הדברים כי "הכרתי אותו לפני שהסתבך איתה, (דיילת שנכנסה להיריון מנוסע), לו הייתי באמת רוצה הייתי שוכבת איתו. אבל עמירם כל כך לא החזיק ממנו שלמרות שפעם ביבי היה חתיך. היום אני מרחמת עליו בעיקר. אף פעם לא עשה לי" (הטעויות במקור). הציוץ נמחק והוא כבר אינו מופיע בחשבונה של מוזס.

ציוץ מחוק ג'ודי שלום ניר מוזס נתניהו. צילום מסך, מערכת וואלה! NEWS
הציוץ המחוק/מערכת וואלה! NEWS, צילום מסך

מוזס הגיבה בהמשך כי "אמרתי את האמת וזה כל מה שיש לי להגיד בעניין. Next", וכן צייצה: "חשבתי שראש ממשלת ישראל והדוברים שלו יהיו עסוקים במיגור טרור העפיפונים, במהלך השלום הדרמטי של טראמפ, בהתעללות בילדים בגנים, בקשישים, 'בגרעין האירני'. שמחה שאני כזו חשובה.❤ כנראה צופים אדוקים של התכנית שלנו ברשת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully