וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו תקף את תכנית הביקור של הנסיך וויליאם: ירושלים בירתנו לנצח

ראש הממשלה נשאל בישיבת שרי הליכוד על כך שבלו"ז של בן המלוכה הבריטי מכונה מזרח העיר "שטחים פלסטיניים כבושים". וויליאם נחת בירדן, התחנה הראשונה שלו באזור, ויגיע מחר לישראל

עריכת וידאו:ניר חן

ראש הממשלה בנימין נתניהו מתח הבוקר (ראשון) ביקורת על תוכנית ביקור הנסיך וויליאם בישראל, המתייחסת למזרח ירושלים כ"חלק מהשטחים הפלסטיניים הכבושים" - כך נודע לוואלה! NEWS. השר זאב אלקין שאל על כך בישיבת שרי הליכוד את ראש הממשלה, ונתניהו השיב כי "ירושלים היא בירת ישראל לנצח נצחים".

וויליאם החל היום את ביקורו ההיסטורי באזור, שבמהלכו יבקר גם בישראל וגם בשטחי הרשות הפלסטינית. הדוכס מקיימברידג' הגיע לעמאן, בירת ירדן, והוא ייפגש עם יורש העצר חוסיין. בסך הכול, ישהה וויליאם באזור חמישה ימים.

מחר הוא יגיע לישראל, וביומו הראשון ישהה בתל אביב. בהמשך יגיע גם לירושלים, והוא צפוי להיפגש עם נתניהו. הוא יבקר גם במוזיאון "יד ושם" ויניח זר לזכרם של קורבנות מלחמת העולם השנייה. ביום רביעי יגיע הנסיך, נכדה של המלכה אליזבת, לרמאללה וייפגש עם יו"ר הרשות אבו מאזן. בנוסף לכך, הוא צפוי לבקר בעיר העתיקה בירושלים ובקברה של הנסיכה אליס, סבתא רבא שלו ואמו של הנסיך פיליפ.

לקריאה נוספת בנושא
ירדן, ישראל והרשות הפלסטינית: לו"ז ביקור הנסיך ויליאם נחשף

הנסיך וויליאם יוצא מבית החולים לאחר שאשתו ילדה את ילדם ה3, לונדון, 23 באפריל 2018. רויטרס
הנסיך וויליאם/רויטרס

יהיה זה ביקור רשמי ראשון של בן משפחת המלוכה הבריטית בישראל, אחרי שעד כה הם נמנעו מלהגיע בשל הסכסוך עם הפלסטינים. מסעו של וויליאם מתקיים במקביל לציון 70 שנה להקמת מדינת ישראל וברקע המתיחות הגוברת בין ישראל לפלסטינים.

ארמון קנזינגטון אמר כי אופיו "ההיסטורי של הביקור הוא חשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully