וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרמלין: נקבעה פסגה בין טראמפ לפוטין, הפרטים ייחשפו מחר

27.6.2018 / 17:27

יועצו של נשיא רוסיה אמר אחרי פגישה שקיים פוטין עם היועץ לביטחון לאומי בולטון כי מיקום ותאריך הפגישה הרשמית הראשונה בין שני המנהיגים יימסרו מחר

צילום: רויטרס, עריכה: ליר שפיגלר

היועץ לביטחון לאומי של ארצות הברית ג'ון בולטון ביקר היום (רביעי) את נשיא רוסיה ולדימיר פוטין בקרמלין שבמוסקבה. בפגישתם דנו במצב באוקראינה וקוריאה הצפונה. עוד מסרו כי נקבע מפגש פסגה בין פוטין לנשיא ארצות הברית דונלד טראמפ ומועד ייחשף מחר.

יורי אושקוב, יועצו של פוטין לענייני מדיניות חוץ, אמר כי הפסגה תתקיים במדינה שלישית ידידותית וכי נדרשים עוד כמה שבועות כהכנה לקראת הפסגה, שתהיה הפגישה הרשמית הראשונה בין שני המנהיגים.

טראמפ ופוטין נפגשו בשולי שתי פסגות בינלאומיות בשנה שעברה, אך השניים הדגישו כי הם מעוניינים בשיפור יחסיהם שהתדרדרו לשפל בשנים האחרונות בשל שורת משברים.

עוד בוואלה! NEWS:
הותר לפרסום: כך בוצע רצח אלמנת ראש העדה הנוצרית ביפו
הפלגים הפלסטיניים קיבלו אחריות על הרקטות: הפגזה תיענה בהפגזה
מחקר: הלוחמות בצה"ל משתלבות - החוקרות דווקא פחות

נשיא רוסיה, ולדימר פוטין, במהלך פגישתו עם היועץ לביטחון לאומי של ארה"ב, ג'ון בולטון, במוסקבה, רוסיה 27 ביוני 2018. רויטרס
בולטון ופוטין, היום/רויטרס

הקרמלין אמר ביום שלישי כי תכניות לקיים מפגש בין שני המנהיגים לפני פסגת נאט"ו, שתתקיים בבריסל בין 11 ל-12 ביולי. טראמפ נפגש עם פוטין פעמיים מאז נכנס לבית הלבן. נשיא ארצות הברית אומר כי הוא מעוניין לשפר את היחסים עם רוסיה, חרף התערבותה בבחירות ב-2016 - טענות שאותן דוחה מוסקבה על הסף.

טראמפ טוען כי החקירה המתנהלת נגד הקמפיין שלו, בחשד לשיתוף פעולה אפשרי עם הקרמלין, היא "ציד מכשיפות" וקורא להפסיק את חקירת התובע המיוחד רוברט מולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully