וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפלגים הפלסטיניים קיבלו אחריות על הרקטות: הפגזה תיענה בהפגזה

בהודעה משותפת של הארגונים בעזה הם הזהירו את ישראל כי "לא נרשה לאויב לקבוע משוואות על עמנו". לטענתם, השיגורים לעוטף עזה היו בעקבות תקיפת "כלי רכב אזרחי", שהופצץ על ידי חיל האוויר

עריכת וידאו: ניר חן

הפלגים הפלסטיניים ברצועת עזה קיבלו היום (רביעי) אחריות על ירי הרקטות לעבר הדרום במהלך הלילה, ושבו על המשוואה שלפיה כל "הפגזה תיענה בהפגזה".

בהודעה משותפת שמסרו, אמרו הארגונים הפלסטיניים כי הם "תקפו כמה יעדים צבאיים ציוניים בעוטף עזה בתגובה לפגיעה ברכב אזרחי, על בסיס הנוסחה הפגזה מול הפגזה". בין היעדים שתקף חיל האוויר הייתה מכונית במחנה הפליטים נוסיראת שבמרכז הרצועה, שהייתה שייכת למפקד שטח בכיר בחמאס.

עוד הזהירו הפלגים: "לא נרשה לאויב לקבוע משוואות על עמנו, נשארים נאמנים לפצעי עמנו ודם ההרוגים שלו. הפלגים עומדים מאוחדים מאחורי העם הפלסטיני, מוכנים לתגובה מידית לכל התקפה נגד בני עמנו".

לקריאה נוספת על ההסלמה בדרום
חמאס נותן את הקצב בריקוד הקבוע בעזה - אך לא בטוח לאן להוביל
צה"ל תקף חוליית משגרי בלוני תבערה; כעשר רקטות נורו לעבר ישראל

צה"ל תקף מכונית של פעיל בחוליית משגרי בלוני תבערה במחנה הפליטים נוסיראת ברצועת עזה, 27 ביוני. מערכת וואלה! NEWS
המכונית שהותקפה במהלך הלילה/מערכת וואלה! NEWS

צה"ל מסר במהלך הלילה כי עשר רקטות ופצצות מרגמה שוגרו מהרצועה לעבר עוטף עזה, מבלי לגרום לנפגעים. כמה מהן יורטו על ידי מערכות "כיפת ברזל" הפרוסות באזור בשל ההסלמה המתמשכת בתקופה האחרונה. לפחות שתי רקטות נפלו בשטחים פתוחים.

השיגורים החלו לאחר דיווחים בכלי התקשורת הפלסטיניים על תקיפת המכונית של בכיר בזרוע האחראית על שיגור בלוני תבערה ועפיפוני נפץ לשטח ישראל. אלו הובילו להחרפה בתגובות של צה"ל, שהחל לתקוף גם כלי רכב המשמשים את חברי החוליות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully