וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל תקף חוליית מפריחי בלוני תבערה; תשע שריפות פרצו בעוטף עזה

טרם התקיפה אותרו בלונים החשודים שנשאו מטעני חבלה ביישובים בקרבת נתיבות וקריית גת. שר הפנים דרעי סייר עם חברי סיעתו ביישובי הנגב המערבי: "לא ניתן לתושבים באזור לחיות בשגרה של פחד"

אתר רשמי

כלי טיס של צה"ל תקף היום (שלישי) בצפון רצועת עזה כלי רכב ששימש חוליית מפריחי בלוני תבערה ועמדת תצפית שממנה שוגרו הבלונים. זאת, בזמן שביישוב ניר עקיבא הסמוך לנתיבות אותר בלון שאליו היה מחובר מטען חבלה. חבלן שהוזעק למקום נטרל את הבלון.

גם בקיבוץ נגבה הסמוך לקריית גת אותר בלון חשוד ובשל חשש כי הוא נושא מתקן תבערה הוזעקו למקום כוחות הביטחון, שטיפלו בו. בתוך כך הוזעקו צוותי כיבוי אש לתשעה מוקדי שריפות שפרצו ביישובים בנגב המערבי, בין היתר ביער בארי וביער כיסופים.

עוד בנושא:
בצל המתיחות בעזה: שליח האו"ם למזרח התיכון נועד עם נתניהו
תיעוד פלסטיני מעזה: חציית הגדר לישראל, גניבת תחמושת ובריחה

בלון תבערה שנסחף לקיבוץ נגבה, כוחות הביטחון זומנו למקום וסילקו את המפגע.. ביטחון נגבה, מערכת וואלה! NEWS
בלון חשוד שאותר בקיבוץ נגבה, היום/מערכת וואלה! NEWS, ביטחון נגבה

מוקדם יותר אמר שר הפנים אריה דרעי, בסיור שערך יחד עם חברי סיעת ש"ס ביישובי הנגב המערבי, כי ישראל לא מעוניינת "בשום אופן" בהסלמה מול רצועת עזה. לדבריו, "אין שום ויכוח על הגבולות, אנחנו עזבנו את עזה. אנחנו המדינה שהכי הרבה עוזרת לעזה. עשינו כל מה שאנחנו יכולים, לקחנו סיכונים ביטחוניים".

דרעי הוסיף כי בין חמאס לרשות הפלסטינית יש מאבק ולאחר שאבו מאזן קיצץ בתקציבים המועברים לרצועה, "אין אף אחד שמתנדב לשים כסף". לדבריו, "כדי לקבל תשומת לב הם פועלים נגד מדינת ישראל וכשאנחנו מגנים על עצמנו ישר אומרים שאנחנו אשמים במצב. האחריות הראשונה שלנו היא לדאוג לתושבים שלנו, אם זה לא ייפסק לא תהיה ברירה אחרת לא ניתן לתושבים באזור לחיות בשגרה של פחד. העפיפונים הם טרור לכל דבר, זה יכול להגמר באסון ואנחנו לא רוצים להגיע לשם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
פלסטינים עם ארגז תחמושת שנגנב - 26 ביוני 2018. ---, מערכת וואלה! NEWS
הפלסטינים שחדרו לישראל נושאים ארגז תחמושת צה"לי/מערכת וואלה! NEWS, ---

הבוקר פרסמו כלי תקשורת פלסטיניים תיעוד שבו נראית לטענתם חוליה החוצה את גדר המערכת משטח רצועת עזה אל ישראל. על פי הדיווחים חברי החוליה חצו את הגבול, גנבו ארגז תחמושת של צה"ל ותלו שלטי תעמולה על הגדר. בסרטון נראים שלושה פלסטינים רצים באזור הגדר, ברקע השדות והחממות הסמוכות, כשהם לובשים חולצות ועליהן שמה של רזאן א-נג'אר, החובשת הפלסטינית שנורתה למוות באחת ההפגנות על הגדר בחודש שעבר.

ראש הממשלה בנימין נתניהו בפגישתו עם שליח האו"ם למזרח התיכון ניקולאי מלאדנוב, המתאם המיוחד לעניני שבויים ונעדרים ירון בלום, המזכיר הצבאי אליעזר טולדנו, ראש המלל מאיר בן שבת ומנכ"ל משרד החוץ יובל רותם לשכת ראש הממשלה בירושלים.. קובי גדעו7 לעמ, מערכת וואלה! NEWS
נתניהו בפגישה עם מלאדנוב, היום/מערכת וואלה! NEWS, קובי גדעו7 לעמ

במהלך היום נפגש ראש הממשלה בנימין נתניהו בלשכתו בירושלים עם שליח האו"ם למזרח התיכון ניקולאי מלאדנוב. השניים דנו במצב ברצועת עזה ובסוגיות אזוריות נוספות. אל השניים הצטרפו גם המתאם המיוחד לענייני שבויים ונעדרים ירון בלום, המזכיר הצבאי אליעזר טולדנו, ראש המטה לביטחון לאומי מאיר בן שבת, ומנכ"ל משרד החוץ יובל רותם. זאת, לאחר פגישותיו של נתניהו בסוף השבוע עם שליחיו של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, ג'ארד קושנר וג'ייסון גרינבלט, שדנו עמו אף הם במצב ברצועת עזה וכן בתהליך המדיני מול הפלסטינים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully