וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל תקלה טכנית במטוס: שליחי טראמפ נשארו לילה נוסף בישראל

24.6.2018 / 14:42

ג'ארד קושנר וג'ייסון גרינבלט היו אמורים להמריא לארה"ב, לאחר שסיימו מסע בן שבוע במזרח התיכון לקידום התוכנית המדינית של טראמפ. לוואלה! NEWS נודע כי טיסתם במטוס הצבאי נדחתה. בסופו של דבר עלו השניים על טיסה פרטית של אל על שהחזירה אותם לביתם

צלמים זמניים מורשים

היועץ המיוחד של הנשיא דונלד טראמפ, ג'ארד קושנר, ושליחו למזרח התיכון ג'ייסון גרינבלט, נאלצו להישאר עוד לילה בישראל אמש (שבת), למרות שהיו אמורים להמריא אתמול בלילה אחרי פגישתם עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. לוואלה! NEWS נודע כי אמש, לקראת חצות, התגלתה תקלה טכנית במטוס הצבאי עמו סיירו השניים במזרח התיכון בשבוע האחרון, והם נאלצו להישאר לילה נוסף בירושלים. השניים המריאו בסופו של דבר בטיסה פרטית של אל על היום בצהריים חזרה לארצות הברית.

קושנר וגרינבלט מסיימים מסע בן שבוע במזרח התיכון במהלכו ביקרו בירדן, מצרים, סעודיה, קטאר וישראל, כחלק מההיערכות לקראת הצגת התוכנית המדינית של הממשל לפתרון הסכסוך הישראלי פלסטיני. בישראל נפגשו בסוף השבוע פעמיים עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ודנו עמו במצב האזורי ובמיוחד במצב הביטחוני וההומניטרי ברצועת עזה.

עוד וואלה! NEWS:
דיווח: רוסיה הפציצה מהאוויר את כוחות המורדים בדרום סוריה
"יפהפיה!": יועץ רה"מ חשף שיחות בין ג'ודי ניר מוזס לשרה נתניהו
נתניהו תקף את תכנית הביקור של הנסיך וויליאם: ירושלים בירתנו לנצח

פגישת ראש הממשלה בנימין נתניהו עם ג'ארד קושנר, ג'ייסון גרינבלט, דיויד פרידמן ורון דרמר בלשכתו בירושלים - 22 ביוני 2018. חיים צח, לשכת העיתונות הממשלתית
קושנר וגרינבלט בפגישתם עם נתניהו, בשבוע שעבר/לשכת העיתונות הממשלתית, חיים צח

נתניהו התייחס היום בפתח ישיבת הממשלה לפגישות "החשובות", כהגדרתו ואמר כי "שוחחנו על התהליך המדיני, על סוגיות האזור וגם הייתה התמקדות מיוחדת במצב בעזה. אני חייב להגיד שהייתה תמיכה מוחלטת בעמדותינו ובפעולותינו להבטיח את ביטחון מדינת ישראל ואזרחיה בתחום יישובי עזה, דברים שנאמרו גם באופן פומבי על-ידי נציגי הממשל האמריקני. עלתה גם השאלה כיצד אפשר לפתור את הבעיה ההומניטרית בעזה מבלי לחזק את חמאס. הדברים האלו ברורים - קודם כל איך שומרים על הביטחון, ואיך מונעים התלקחות רחבה, אם הדבר בכלל אפשרי".

קושנר וגרינבלט לא נפגשו במהלך הביקור עם נציגי הרשות הפלסטינית, שמחרימים את הממשל האמריקאי זה כחצי שנה בעקבות ההחלטה להעביר את השגרירות לירושלים. קושנר העניק במהלך ביקורו ראיון נדיר לעיתון הפלסטיני "אל-קודס", ובו תקף את יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן ואמר כי הממשל יפרסם את תוכנית השלום גם בלי הסכמתו של אבו מאזן.

"עכשיו זה הזמן לישראלים ולפלסטינים לחזק את המנהיגים שלהם ולמקד אותם מחדש לעודד פתיחות לקראת פתרון, ולא לפחד מלנסות", אמר. "אם אבו מאזן מוכן לחזור לשולחן המשא ומתן, אנחנו מוכנים לקחת חלק בשיחות, אבל אם זה לא המצב, נפרסם את התכנית בפומבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully