וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב פרי: "חיזבאללה תכנן לחטוף את גונן שגב במקום את טננבוים"

23.6.2018 / 14:15

ראש השב"כ לשעבר התארח באירוע "שבתרבות" בבאר שבע ואמר כי טרם חטף הארגון את איש העסקים הישראלי בשנת 2000 הוא תכנן לחטוף את השר לשעבר. "האיראנים ניצלו את הכעס שלו על ישראל"

עריכה: איתי עמרם

ראש השב"כ לשעבר יעקב פרי אמר היום (שבת) באירוע שבתרבות בבאר שבע כי ארגון חיזבאללה סימן את השר לשעבר גונן שגב כמועמד לחטיפה במקום אלחנן טננבוים, שנחטף על ידי הארגון בשנת 2000. לדברי פרי, שגב "סומן כיעד לגיוס על ידי המודיעין האיראני. למזלו הוא לא היה אלחנן טננבוים, ולא ביצע כמוהו עסקאות מפוקפקות במפרץ הפרסי".

"הוא היה על הכוונת כיעד, כי האיראנים איתרו את העובדה שהוא כנראה מאוד כועס על מדינת ישראל", הוסיף פרי. "שהוא חושב שנעשה לו עוול, ששללו לו את רישיון העיסוק שלו ברפואה. הוא טיפוס קלאסי, גם מבחינת העובדה שהוא תאב בצע, קל לו להסתבך בעסקאות מפוקפקות. הוא לא איש רציני שבודק את הדברים האלה, והראייה היא שהגיעו אליו בניגריה וגייסו אותו".

עוד בנושא:
"כלא הכספות" שבנוי כמבוך: כך נראה האגף שבו נכלא גונן שגב
איראנים בקמפיין סאטירי ברשתות החברתיות: "שחררו את גונן שגב"
"כשהוא שומע כסף הוא נדלק": חיי הפאר של גונן שגב בניגריה

גונן שגב משתחרר מכלא השרון. יהונתן שאול באדיבות מעריב, מערכת וואלה! NEWS
שגב/מערכת וואלה! NEWS, יהונתן שאול באדיבות מעריב

בתחילת השבוע הותר לפרסום כי שגב נאשם בעבירות של סיוע לאויב וריגול נגד מדינת ישראל, בשל הקשר שקיים עם שגרירות איראן בניגריה. משב"כ נמסר אז כי שגב נעצר בחודש שעבר בפעילות משותפת עם משטרת ישראל וכי לפני כשבוע הוגש נגדו כתב אישום בבית המשפט המחוזי בירושלים, בגין עבירות של מסירת ידיעה לאויב, סיוע לאויב בזמן מלחמה וריגול נגד מדינת ישראל. הגשת כתב האישום נגד שגב, שכיהן בעבר בכנסת ה-13 מטעם מפלגת צומת וכשר האנרגיה והתשתיות בממשלת רבין בשנת 1995, אושרה בידי היועץ המשפטי לממשלה ופרקליט המדינה.

עורכי הדין אלי זהר ומשה מזור ממשרד גולדפרב זליגמן, המייצגים את שגב מסרו אז כי "כבר בשלב ראשוני זה ניתן לומר, כי הפרסום שהותר משווה לדברים חומרה יתרה, על אף שמתוך כתב האישום, שפרטיו המלאים נותרו כאמור חסויים, מצטיירת תמונה שונה".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
יעקב פרי במהלך אירוע "שבתרבות" בבאר שבע, 06 בנובמבר 2014. דוברות עיריית באר שבע, מערכת וואלה! NEWS
"שגב הוא טיפוס קלאסי לגיוס". פרי/מערכת וואלה! NEWS, דוברות עיריית באר שבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully