וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו על כתב האישום נגד רעייתו: "שיא נוסף באבסורד"

22.6.2018 / 18:02

ראש הממשלה הגיב לראשונה על כתב האישום שהוגש נגד שרה נתניהו בגין מרמה והפרת אמונים בנסיבות מחמירות. "כתב האישום מבוסס על נוהל בלתי חוקי, ולא יחזיק מים", אמר בפוסט בעמוד הפייסבוק שלו

אתר רשמי

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב היום (שישי) לראשונה לכתב האישום שהוגש אתמול נגד רעייתו שרה. "השבוע נשבר שיא נוסף באבסורד", כתב בפוסט בפייסבוק, "בפעם הראשונה בהיסטוריה מגישים כתב אישום נגד רעיית מנהיג על אוכל וחמגשיות".

"הדבר הכי אבסורד בכתב האישום הזה, זה שהוא מתבסס על נוהל בלתי חוקי", טען ראש הממשלה. "חמישה ימים לפני שנכנסתי לתפקיד ראש הממשלה ב-2009, שלושה פקידים בלתי מוסמכים קבעו נוהל מיוחד. רק שהם לא קיבלו את האישור הדרוש מבחינת החוק מוועדת הכספים של הכנסת, ורק היא קובעת".

"מדובר כאן בנוהל בלתי חוקי", הוסיף, "כתב אישום שמבוסס על נוהל בלתי חוקי לא יחזיק מים. אבל האבסורד הזה לא מונע ממני להתעסק בדברים החשובים באמת עבור המדינה שלנו ועבורכם. ולכן נפגשתי היום עם שליחיו של הנשיא טראמפ, פגישה חשובה מאוד לביטחון המדינה, לעתיד המדינה שלנו".

עוד בוואלה! NEWS:
מדוח המבקר לחקירה הפלילית: הדרך לכתב האישום נגד שרה נתניהו
הקשיים בדרך להרשעה - והעונש: הקרב של שרה נתניהו רק מתחיל
פרקליטי שרה נתניהו: כתב האישום מופרך והזוי, האמת תצא לאור

הפוסט של נתניהו בפייסבוק

אתמול תקפו פרקליטיה של רעיית ראש הממשלה את כתב האישום שהוגש נגדה במסגרת פרשת המעונות, ואמרו כי הוא "מופרך והזוי". עוד מסרו פרקליטיה, עו"ד יעקב וינרוט, עו"ד יוסי כהן ועו"ד עמית חדד כי הם בטוחים ש"הצדק, האמת וההיגיון ייצאו לאור". נתניהו מואשמת בקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות ובהפרת אמונים.

"פעם ראשונה בישראל ובעולם שמעמידים לדין רעיית מנהיג על אוכל בחמגשיות", מסרו. "לא היו פה שום מרמה והפרת אמונים או קבלת דבר במרמה או כל עבירה שהיא. רעיית ראש הממשלה שאינה עובדת ציבור, כלל לא הכירה את הנהלים ויצאה דוברת אמת בבדיקת פוליגרף כשנשאלה בעניין זה. רעיית ראש הממשלה היא לא זו שהזמינה את המזון והחמגשיות, אלא אב הבית לשעבר, עד המדינה מני נפתלי, כפי שהוא הודה בעצמו בבית המשפט בהרצליה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו מסיימים ביקור בברלין וממריאים לפריס., 4 ביוני 2018. חיים צח, לע"מ, מערכת וואלה! NEWS
הזוג נתניהו בחודש שעבר/מערכת וואלה! NEWS, חיים צח, לע"מ

פרקליטיה טענו עוד כי "משפחת נתניהו היא לא זו שצרכה את עיקר המזון והחמגשיות, אלא אנשים רבים אחרים, לרבות עובדי הבית. הסכום כולל גם אירוח אורחים רשמיים מהארץ ומהעולם, לרבות ארוחות דיפלומטיות עם מנהיגים שאמורות להיות ממומנות מתקציב אחר, ושגם אותן 'הלבישו' על הגברת נתניהו".

השרה לשוויון חברתי, גילה גמליאל, התייחסה היום לכתב האישום, ואמרה כי מעמדה, סמכויותיה וזכויותיה של אשת ראש הממשלה בישראל אינם מעוגנים בדין הישראלי. אשת ראש הממשלה שרה נתניהו איננה נבחרת ציבור והכללים בעניינה אינם ברורים די הצורך. מן הראוי להסדיר בוועדת הכספים את מעמדו של בן/בת הזוג של ראש הממשלה בחקיקה ראשית או משנית תוך מתן מענה משפטי לסמכויותיה, זכויותיה וחובותיה במעון ראש הממשלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully