וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרקליטי שרה נתניהו: כתב האישום מופרך והזוי, האמת תצא לאור

עורכי הדין של רעיית ראש הממשלה הדפו את הטענות נגדה, ואמרו כי "פעם ראשונה בישראל ובעולם שמעמידים לדין רעיית מנהיג על אוכל בחמגשיות". לדבריהם, "כתב האישום מתבסס על נתונים מסולפים"

אתר רשמי

פרקליטיה של רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, תקפו היום (חמישי) את כתב האישום שהוגש נגדה במסגרת פרשת המעונות, ואמרו כי הוא "מופרך והזוי". עוד מסרו פרקליטיה, עו"ד יעקב וינרוט, עו"ד יוסי כהן ועו"ד עמית חדד כי הם בטוחים ש"הצדק, האמת וההיגיון ייצאו לאור". נתניהו מואשמת בקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות ובהפרת אמונים.

"פעם ראשונה בישראל ובעולם שמעמידים לדין רעיית מנהיג על אוכל בחמגשיות", מסרו. "לא היו פה שום מרמה והפרת אמונים או קבלת דבר במרמה או כל עבירה שהיא. רעיית ראש הממשלה שאינה עובדת ציבור, כלל לא הכירה את הנהלים ויצאה דוברת אמת בבדיקת פוליגרף כשנשאלה בעניין זה. רעיית ראש הממשלה היא לא זו שהזמינה את המזון והחמגשיות, אלא אב הבית לשעבר, עד המדינה מני נפתלי, כפי שהוא הודה בעצמו בבית המשפט בהרצליה".

פרקליטיה טענו עוד כי "משפחת נתניהו היא לא זו שצרכה את עיקר המזון והחמגשיות, אלא אנשים רבים אחרים, לרבות עובדי הבית. הסכום כולל גם אירוח אורחים רשמיים מהארץ ומהעולם, לרבות ארוחות דיפלומטיות עם מנהיגים שאמורות להיות ממומנות מתקציב אחר, ושגם אותן 'הלבישו' על הגברת נתניהו".

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה ממריאים לברלין, 4 ביוני 2018. חיים צח, לע"מ, לשכת העיתונות הממשלתית
"לא צרכו את עיקר המזון והחמגשיות". הזוג נתניהו/לשכת העיתונות הממשלתית, חיים צח, לע"מ

לטענת עורכי דינה של נתניהו, "האבסורד הגדול ביותר בכתב האישום נובע מכך שהוא מתבסס על נוהל בלתי חוקי, שגם מי שכתב אותו מודה שהוא בלתי חוקי. נוהל המבשלת נכתב בחטף על ידי שלושה פקידים חסרי סמכות, במיוחד עבור ראש הממשלה נתניהו, חמישה ימים בלבד לפני כניסתו לתפקיד ראש הממשלה במרץ 2009".

לדבריהם, "הנוהל מעולם לא קיבל את האישור הנדרש על ידי ועדת הכספים של הכנסת שהיא הגורם היחיד המוסמך על פי חוק יסוד הממשלה, לקבוע מה מותר ומה אסור במעון ראש הממשלה. כתב אישום שמתבסס על נוהל לא חוקי, לא יכול להחזיק מים. לעומת זאת וועדת הכספים של הכנסת כן קבעה, בהתבסס על חוק יסוד הממשלה, שכל הוצאות הכלכלה של ראש הממשלה ומשפחתו במעון ראש הממשלה ישולמו על ידי המדינה, כפי שנקבע גם לגבי בית הנשיא".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
לא רק שכתב האישום מתבסס על טענות שקריות ועל נתונים שגויים ומסולפים, הוא מתבסס כולו על נוהל פסול ובלתי חוקי"

הם סיכמו: "לא רק שכתב האישום מתבסס על טענות שקריות ועל נתונים שגויים ומסולפים, הוא מתבסס כולו על נוהל פסול ובלתי חוקי שהוחל במיוחד עבור ראש הממשלה נתניהו ועבורו בלבד. כעת נוצרה הזדמנות להטיל אלומת אור על העובדות לאשורן. אנו בטוחים שבסופו של דבר הצדק, האמת וההיגיון ייצאו לאור".

עורך דינו של מני נפתלי, דניאל חקלאי מסר בתגובה כי "מובן שהסעודות המפוארות הוזמנו אך ורק בידי גברת נתניהו או בהתאם להוראתה. כתב האישום מתמקד בתקופה שבין ספטמבר 2010 ועד מרץ 2013. מר נפתלי עבד במעון ראש הממשלה בין 2011 לקיץ 2012".

"הניסיון לגלגל עליו את האחריות נכשל הן במשטרה והן מול היועמ"ש. קשה לגלגל אחריות כוזבת לפתחו של מי שלא עבד במעון חלק ניכר מהתקופה בה מתמקד כתב האישום. ככל שיזומן נפתלי לבית המשפט, הוא ימשיך לומר אמת כפי שעשה במסגרת עדותו", נמסר.

(עדכון ראשון 16:48)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully