וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ראינו אישה בהריון בשלולית דם": שחזור רגעי האימה ביבנה

יריות האקדח שנורו לעבר צעיר בן 27 וצעירה בהיריון בת 24 ופצעו אותם קשה עוררו פחד בתושבי השכונה השלווה ביבנה. "ראינו רכב שנמלט מהרחוב והיו צעקות", סיפרה שכנה. חוקרי המשטרה מאמינים כי הירי כווןלאחיו של הצעיר, והצעירה נקלעה לקו הירי ונפצעה. אין סכנה לעובר

עריכה: איתי עמרם

פחות מיממה לאחר ניסיון החיסול ביבנה, משחזרת היום (שישי) ח', שכנה המתגוררות בבניין סמוך ברחוב השונית בעיר את רגעי הדרמה אמש שבה נורו שני צעירים בדירתם. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום פינו את שני הצעירים, בן 27 ובת 24 בהיריון מתקדם, במצב קשה לבית החולים קפלן שברחובות. הצעירה מאושפזת במצב יציב ללא סכנה לה ולעובר.

"ראינו חדשות בטלוויזיה, ופתאום בעלי שמע ראש חזק שנשמע לו כמו יריות", סיפרה. "יצאנו בריצה למרפסת, ראינו רכב כהה שנמלט מהרחוב, כמעט עושה תאונה, ונותן גז ביציאה מן הרחוב, היו צעקות, מהר התקהלו סביב האירוע אנשים". ח' סיפרה כי כשהסתכלה החוצה ראתה "גבר ואישה ששכבו על הרצפה מלאים בדם, דאגתי מאוד לאישה, היא בהריון, נראית בחודש מתקדם. מקווה שיצאו מזה בריאים". לדבריה, "זה היה מפחיד. זו שכונה חדשה יחסית, הרבה זוגות צעירים והרבה תושבים מחוץ שעברנו לעיר".

עוד בוואלה! NEWS:
רוכב אופנוע בן 23 נהרג מפגיעת רכב בכביש 57 בשרון
הקשיים בדרך להרשעה - והעונש: הקרב של שרה נתניהו רק מתחיל
אחרי סערת הפרדת המשפחות: ארה"ב שוקלת איכלוס 20 אלף ילדים בבסיסים צבאיים

אלמוני ירה בגבר ואישה בהריון ביבנה. אבי כהן, מערכת וואלה
ניידת משטרה בזירת ניסיון החיסול, אתמול/מערכת וואלה, אבי כהן

חוקרי משטרת מרחב השפלה סבורים כי היעד לפגיעה אתמול ביבנה הוא אחיו של הפצוע שנפגע מן הירי. האח, שהוא בעל הדירה, מוכר למשטרה מתחום עבירות הסמים. באירוע נפצע באורח קשה גם גיסתו של הפצוע, אחות אשתו, שהינה בהריון מתקדם.

אנשי המשטרה אספו במהלך הלילה ממצאים מזירת האירוע וכן את מצלמות האבטחה של כמה בניינים באזור בשכונת יבנה הירוקה בניסיון להתחקות אחר המתנקש. מהחקירה עד עתה עולה כי בדירה שהו במהלך האירוע כמה בני משפיחה שרובם התרכזו בחצר של דירת הגן. בשלב מסוים הגיח אלמוני סמוך לפתח הדלת וירה אל תוך הבית.

עוד באותו נושא

ניסיון חיסול ביבנה: אישה בהיריון וגבר נורו בדירתם; מצבם קשה

לכתבה המלאה
זירת ניסיון החיסול ביבנה - 21 ביוני 2018. Daniel Tzaulker, מערכת וואלה! NEWS
כוחות הצלה ביבנה, אתמול/מערכת וואלה! NEWS, Daniel Tzaulker

המתנקש זיהה ככל הנראה את מי שנורה בטעות כיעד לפגיעה וירה לעברו. האישה שנפצעה נכנסה לקו הירי במהלך ההימלטות ונפצעה אף היא. המשטרה עיכבה במהלך הלילה אדם שנעצר במחסום, אולם לאחר בדיקה התברר כי אין לו קשר לאירוע והוא שוחרר. החקירה הוטלה על צוות חקירה מיוחד של מרחב שפלה.

"כשנכנסו לדירה ראינו גבר כבן 27 כשהוא סובל מפצע ירי בפלג גופו העליון ואישה כבת 24 סובלת מפצע ירי בגפיים", סיפר פרדמדיק מד"א אלון מלמה שטיפל בשניים. "הענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים שכלל חבישות ועצירת דימומים ופינינו אותם במהירות תוך המשך טיפול רפואי לבית החולים כשהם בהכרה ומצבם קשה".

אלמוני ירה בגבר ואישה בהריון, ופצע אותם באורח קשה. אבי כהן
חוקר משטרה מחפש ממצאים בזירת הירי, אתמול/אבי כהן
אלמוני ירה בגבר ואישה בהריון ביבנה. אבי כהן, מערכת וואלה
זירת הירי ביבנה, אתמול/מערכת וואלה, אבי כהן
  • עוד באותו נושא:
  • יבנה
  • ירי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully