וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוכב אופנוע בן 23 נהרג מפגיעת רכב בכביש 57 בשרון

22.6.2018 / 3:10

הצעיר נפגע מהרכב פרטי בין אזור התעשייה תנובות לצומת ינוב. צוות מד"א קבע את מותו במקום בתום מאמצי החייאה. בעקבות התאונה הכביש נחסם לתנועה ממזרח למערב

תאונת דרכים קטלנית בצומת בית דגן 12 יולי 2015. צילום: יוסי צמח ומתן מנור תיעוד מבצעי מד"א, מערכת וואלה! NEWS
ניידת מד"א/מערכת וואלה! NEWS, צילום: יוסי צמח ומתן מנור תיעוד מבצעי מד"א

רוכב אופנוע בן 23 נהרג הלילה (שישי) מפגיעת כלי רכב פרטי בכביש 57, בין אזור התעשייה תנובות לצומת ינוב שבאזור השרון. צוות מד"א העניק לו טיפול רפואי במקום, אך לאחר מאמצי החייאה נאלץ לקבוע את מותו. צומת ינוב נסגר לתנועת כלי רכב ממזרח למערב. במשטרה אמרו כי נסיבות התאונה ייבדקו.

ביום חמישי נהרג צעיר בן 20 בתאונת דרכים בין מכונית פרטית לג'יפ בכביש 716 מנבות לכיוון עין חרוד שבעמק יזרעאל. הצעיר, נהג כלי הרכב הפרטי, נפצע באורח אנוש, אך צוותי מד"א קבעו את מותו בזירה. בנוסף לכך, נפצעו עוד שני אנשים - גבר בן 39 נפצע בינוני ופונה במסוק לבית החולים רמב"ם שבחיפה, וגבר כבן 40 פונה במצב קל לבית החולים העמק.

ביום ראשון נדרסה למוות פלורי ויטל שקד, בת 33 מפתח תקווה, בעת שחצתה את הכביש בתל אביב בדרכה לגן הילדים של בנה הבכור, שאותו התכוונה לאסוף. אדם ויטל, אחיה, סיפר בשיחה עם וואלה! NEWS כי היא "פונתה לבית החולים איכילוב שבתל האביב, שם נקבע מותה כשעה לאחר התאונה. לנו זה כבר לא משנה, האבדה הנוראית והאסון הגדול שאנחנו חווים עשיו לא יכול להסתיים בגרסאות של בוחן תנועה, חייבת להיות מודעות בכבישים". במשטרה חושדים כי נהג כלי הרכב שדרס אותה למוות גרם לתאונה כתוצאה מהיסח דעת, כשהאחת האפשרויות שנבדקות היא שהוא אחז בטלפון הנייד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully