וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חקירת התאונה בת"א: חשד כי הנהג התעסק בנייד וגרם למות האם בדרכה לגן

21.6.2018 / 9:40

לפי בדיקת המשטרה, דעתו של החשוד בן 56 הוסחה בשל התעסקות בטלפון הנייד שלו, והוא פגע בעוצמה בכלי רכב שהביא למותה של פלורי ויטל שקד בת ה-33 בדרך יגאל אלון בעיר. הנהג חשוד בגרימת מוות ברשלנות בתאונת דרכים ורישיונו נשלל

פלורי ויטל שקד שנדרסה למוות בזמן שחצתה את הכביש. באדיבות המשפחה
פלורי ויטל שקד/באדיבות המשפחה

במשטרה חושדים כי נהג כלי הרכב שדרס למוות את פלורי ויטל שקד בתחילת השבוע גרם לתאונה כתוצאה מהיסח דעת. החוקרים מנסים לגלות אם הוא אחז בטלפון הנייד או הוא הוסח בשל דבר אחר. ויטל שקד בת ה-33 מפתח תקווה נדרסה למוות ביום ראשון האחרון בעת שחצתה את הכביש בתל אביב, בדרכה לגן הילדים של בנה הבכור בעת שהתכוונה לאסוף אותו. בנה הגדול אסף, חגג יום הולדת ארבע באותו הבוקר בגן הילדים, ולאחר מכן נסעה פלורי לעבודתה בחברת הייטק בעיר. בשעות אחר הצהריים היא הגיעה לאסוף את אייל בן השנתיים ואחיו הגדול, אך כשחצתה את הצומת ללא הרמזור, רכב הגיח ופגע בה בעוצמה.

מהחקירה של בוחני אגף התנועה של משטרת במחוז תל אביב עולה כי פלורי ביקשה לחצות את רחוב יגאל אלון בתל אביב. כלי רכב ראשון עצר לפני מעבר נחמיה כדי לאפשר לה לחצות את הכביש. היא החלה לחצות וכשהיא הייתה מול חזית כלי הרכב שעצר הגיח כלי רכב שני שנסע על אותו נתיב נסיעה של הרכב שעצר. בשל היסח הדעת לא הבחין הנהג בכלי הרכב שלפניו עומד ונכנס בו מאחור בעוצמה. כתוצאה מכך כלי הרכב הראשון שעמד הועף קדימה ופגע בעוצמה בפלורי.

פלורי ויטל שקד שנדרסה למוות בזמן שחצתה את הכביש. באדיבות המשפחה
פלורי ויטל שקד/באדיבות המשפחה

בתחילה היא פונתה במצב קשה ממקום התאונה. שני הנהגים נחקרו כבר בשטח על ידי בוחני התנועה של המשטרה. לאחר שנקבע מותה של הולכת הרגל, זומן הנהג החשוד בגרימת התאונה לחקירה נוספת שבו הוא החשד בגרימת מוות ברשלנות בתאונת דרכים. מדובר בנהג כלי הרכב השני. החשוד בן 56 מתל אביב קשר עצמו לחשדות. רישיונו נשלל על ידי קצין משטרה לתשעים ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully