וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לי לא ממש אכפת, ולכם?": הז'קט של מלניה טראמפ שעורר זעם

22.6.2018 / 9:05

רעיית נשיא ארצות הברית ביקרה בטקסס בבית מחסה לילדי מהגרים שהופרדו מהוריהם בעקבות כניסה בלתי חוקית למדינה. אולם, הז'קט שבחרה מלניה לעטות על עצמה הוא שהסעיר את התקשורת, ואף העלה תהיות בדבר מסר נסתר שהיא אולי רוצה להעביר

צילום: רויטרס

קשה היה להתעלם מלבושה של רעיית נשיא ארצות הברית, מלניה טראמפ, במהלך ביקור שערכה אתמול (חמישי) בבית במחסה לילדי מהגרים בטקסס שהופרדו מהוריהם. מלניה לבשה ז'קט בצבע ירוק תוצרת חברת "זארה" עליו היה כתוב: "לא באמת אכפת לי, ולכם?". רבים תהו איזה מסר חבוי מסתתר מאחוריי הלבוש הפרובוקטיבי.

סטפני גרישמן, הדוברת של מלניה, אמרה לכתבים כי "זה בסך הכל ז'קט. לא היה שום מסר נסתר". היא הוסיפה כי "אני מקווה שאחרי הביקור החשוב בטקסס, התקשורת לא תבחר להתמקד במלתחה שלה".

לקריאה נוספת בנושא:
הפצע הפתוח של מחנות המעצר: כשארה"ב ראתה באזרחיה גיס חמישי‎
אחרי סערת הפרדת המשפחות: ארה"ב שוקלת איכלוס 20 אלף ילדים בבסיסים צבאיים
טראמפ עומד, הפעוטה בוכה: שער המגזין "טיים" שמסעיר את העולם

"לא ממש אכפת לי, ולכם?", הז'קט של מלניה טראמפ שעורר סערה. רויטרס, רויטרס
"לא ממש אכפת לי, ולכם?". הז'קט של מלניה שעורר סערה/רויטרס, רויטרס

גם הנשיא דונלד טראמפ התייצב לצד רעייתו והאשים את התקשורת. הוא צייץ בעמוד הטוויטר שלו כי המילים שכתובות על הז'קט אותו לבשה מלניה מתייחסות בעצם לחדשות הכוזבות של כלי התקשורת. "מלניה למדה עד כמה הם לא ישרים ובאמת לא אכפת לה מהם יותר", כתב טראמפ.

ביקורה של מלניה בטקסס הייתה ההופעה המתוקשרת ביותר שלה בציבור מאז שעברה ניתוח כירורגי בכליה ב-14 במאי. אולם, הביקורת על לבושה הגיעה מהר ובזעם, ואיימה לחבל בביקור החמלה שערכה לבית המחסה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מלניה בביקור בבית מחסה לילדי מהגרים בטקסס, גבול מקסיקו. רויטרס, רויטרס
ההופעה המתוקשרת ביותר מאז הניתוח שעברה. מלניה, אתמול/רויטרס, רויטרס

הביקור המפתיע לטקסס הגיע אחרי שהנשיא טראמפ חתם על צו מינהלי שישנה את התנהלות ממשלו, לפיה ילדי מהגרים מופרדים מהוריהם בשל כניסה בלתי חוקית לארצות הברית. בתוך כך, טראמפ הורה לסוכנויות הפדרליות להתחיל באיחוד משפחות המהגרים בגבול עם מקסיקו, אך מאמציו לחזור בעצמו ממדיניות שעוררה סערה בעולם, הובילה לבלבול רב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully