וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ עומד, הפעוטה בוכה: שער המגזין "טיים" שמסעיר את העולם

במגזין בחרו להציג על שער הגיליון שיראה אור בחודש הבא את תמונת הנשיא, לצד דמותה של הפעוטה שהופרדה מהוריה בגבול מקסיקו - והפכה לוויראלית. רעיית הנשיא מלניה טראמפ הגיעה לביקור בטקסס במרכז לילדים כדי לעקוב מקרוב אחר הנעשה בגבול

עריכה: איתי עמרם

לאחר שאמש חתם על הצו המיוחד בנושא, המגזין האמריקני "טיים" החליט להציב בשער הגיליון שיראה אור בחודש הבא את תמונתו של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, לצד בת מהגרים בוכה שהופרדה מהוריה. החלטת המגזין, שפרסם היום (חמישי) את שער הגיליון, באה על מנת להדגיש שאת השלכות המדיניות שנקט הנשיא להפרדת ילדי מהגרים בלתי חוקיים בארצות הברית מהוריהם.

המגזין ביצע עיבוד מחודש, שבמסגרתו ניצב טראמפ מול תמונתה של הפעוטה הבוכה, שעוד קודם לכן הפכה לוויראלית ברשתות החברתיות. צלם התמונה, ג'ון מור, זוכה פרס פוליצר עבור אתר Getty Images, תיאר את הרגע שבו צולמה התמונה כקשה במיוחד. "ברגע שזה נגמר, הייתי צריך לעצור ולנשום עמוק. כל מה שרציתי היה להרים את אותה ילדה, אבל לא יכולתי", אמר.

לקריאה נוספת:
לחיי הבחירות שבדרך: כשטראמפ החליט למצמץ ראשון במשבר ילדי המהגרים
בפחות מחודשיים: ארה"ב הפרידה 2,000 ילדים מהוריהם בגבול מקסיקו

טראמפ על שער המגזין "טיים" - 21 ביוני 2018. ---, מערכת וואלה! NEWS
"ברוכה הבאה לאמריקה". שער המגזין טיים/מערכת וואלה! NEWS, ---

הערב אמר טראמפ כי הורה לסוכנויות הממשל לאחד בין משפחות המהגרים שהופרדו בגבול. עם זאת, כשנשאל בישיבת חברי ממשלו אם מהגרים שיחצו באופן בלתי חוקי את גדר הגבול יועמדו לדין, אמר כי "על הממשל להמשיך לשמור על מדיניות קשוחה כדי למנוע ממיליונים להיכנס לשטחה של ארצות הברית".

דובר של משמר הגבול מסר כי הסוכנות תמשיך להפנות לבתי המשפט מבוגרים שחצו באופן לא חוקי את הגבול. "אחדות המשפחת תישמר עבור משפחות שנעצרות בגבול, והן יועברו יחד לרשות ההגירה והמכסים", מסר. "מבחינת הילדים שעדיין מוחזקים על ידי משמר הגבול, אנחנו מאחדים אותם הם הוריהם או עם האפוטרופוסים שלהם שחזרו לחזקת משמר הגבול עם העמדתם לדין".

עוד באותו נושא

נכנע ללחץ: טראמפ חתם על צו שימנע הפרדת ילדי מהגרים מהוריהם

לכתבה המלאה
מלאניה טראמפ במרכז לילדים בטקסס - 21 ביוני 2018. רויטרס
מלניה טראמפ בביקור פתע במרכז הילדים בטקסס, היום/רויטרס

מוקדם יותר הגיעה רעייתו של הנשיא, מלניה טראמפ, לביקור פתע במקלן שבטקסס, על מנת לעקוב מקרוב אחר מצבם של הילדים שהופרדו מהוריהם. היא ביקרה במתקן מעצר שבו מוחזקים ילדים. "היא רוצה לראות מה אמיתי", אמרה הדוברת של רעיית הנשיא. "היא רוצה לראות תמונה מציאותית של מה שקורה".

גורם בכיר בארצות הברית מסר היום לעיתון הניו יורק טיימס כי משרד הבריאות בארצות הברית והשירות האנושי ביקשו מהפנטגון להיערך לאיכלוס של 20 אלף ילדי מהגרים בבסיסים אמריקנים. עוד נמסר כי בתי מעצר יהפכו לבתי מחסה מאולתרים ויאכלסו משפחות מהגרים שנכנסו באופן בלתי חוקי לארצות הברית. זאת, בהמשך לצו המינהלי עליו חתם הנשיא טראמפ לפיו תופסק הפרדת ילדי מהגרים מהוריהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully