וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הביא אור לכל מקום": נתן נהרג בזנזיבר בטיול שלפני הגיוס

22.6.2018 / 8:57

נתן דוד ברדה בן ה-19 טס לטיול אחרון לפני הגיוס בזנזיבר, שם נהרג בתאונת אופנוע. רבים הגיעו לנחם את משפחתו המוכרת בקהילה הצרפתית בנתניה. "מקווה שהלכת למקום טוב יותר", כתב בן דודו הזמר נדב גדג'

נתן ברדה שמנתניה שנהרג בתאונת דרכים בזנזיבר. -, מערכת וואלה! NEWS
נתן ברדה שמנתניה שנהרג בתאונת דרכים בזנזיבר/מערכת וואלה! NEWS, -

נתן דוד ברדה בן ה-19 נהרג שלשום (רביעי) בתאונת אופנוע בזנזיבר. נתן היה בן למשפחה, שבה שלושה ילדים נוספים. אחד השכנים סיפר היום (שישי) כי נתן היה לפני גיוס ונסע לטיול. עשרות בני אדם פקדו את בית המשפחה וקרוביו מבצעים הכנות לקראת השבעה.

"נתן טס לזנזיבר, לטיול שלפני הגיוס יחד עם שלושה חברים. לא ייאמן שנסע ליהנות לפני הגיוס ויושב לישראל בארון", סיפרה אמש קרובת משפחתו של ברדה, "הם שכרו שני אופנועים כדי לטייל בחופי האי". לדבריה עדיין קיימות גרסאות שונות לגבי מה הוביל לתאונה, אולם ידוע כי נתן נהרג מפגיעת משאית שנצמדה לאופנוע שרכבו עליו נתן וחברו. נתן נפצע באורח אנוש ומותו נקבע בבית חולים מקומי. לדברי קרובת משפחה ארונו של ברדה צפוי להגיע ארצה לפנות בוקר.

עוד בוואלה! NEWS:
עפיפוני המו"מ: המסרים הבוערים שמעביר חמאס בדרך להסדר ארוך טווח עם ישראל
הקשיים בדרך להרשעה - והעונש: הקרב של שרה נתניהו רק מתחיל
רוכב אופנוע בן 23 נהרג מפגיעת רכב בכביש 57 בשרון

נדב גדג' נתן ברדה שנהרג בתאונה בזנזיבר. מערכת וואלה! NEWS
הפוסט שהעלה נדב גדג' לזכר בן דודו/מערכת וואלה! NEWS

משפחתו של ברדה, משפחה מוכרת בקהילה הצרפתית בעיר. לנתן שלוש אחים ואחיות. המשפחה התגוררה בשכונת רמת פולג בדרום העיר. ידיד המשפחה, כדורגלן העבר פודי חלפון אמר: "ילד יפה תואר, אביו של נתן מוכר מאוד בקהילה ובבית הכנסת שלנו. זו אבדה גדולה, קרוביו מספרים שהספיק להצטלם ולעלות תמונות לרשתות החברתיות לפני התאונה".

"אין מושג מה קרה פה בכלל", כתב הזמר נדב גדג', בן דודו של נתן. "הבאת איתך אור וחיוך לכל מקום שהופעת אליו, מקווה שהלכת למקום טוב יותר. שמור עלינו משם יא נתן".

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully